וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון החמיאו לקטש ומכבי ת"א: "מאומנת היטב, משחק אפקטיבי"

הצהובים רשמו ניצחון מרשים על פנאתינייקוס, ביוון ניתחו: "השחקנים שלנו שיחקו בלי דלק באולם הריק, השחקנים של קטש יכולים לקפוץ עד הבוקר"

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מכבי תל אביב גברה אתמול (חמישי) 75:90 בצורה מרשימה על פנאתייניקוס, בניצחון שהגיע בדיוק בזמן. הצהובים התאוששו אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, מול יריבה יוונית שניצחה בשמונה מתשעת משחקיה האחרונים ביורוליג.

ווייד בולדווין (22 נקודות, 8 אסיסטים), לורנזו בראון (14 נקודות, 7 אסיסטים), ג'וש ניבו עם דאבל-דאבל (14 ן-12) ובונזי קולסון (14 נקודות) בלטו בשורות הצהובים, וביוון ידעו להחמיא לאלופה הישראלית.

ווייד בולדווין, שחקן מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
היוונים התרשמו. בולדווין/אתר רשמי, Djordje Kostic

ב"גאזטה" היווני הביעו דאגה מהמפלה של הירוקים ("נגמר הדלק לשחקנים, כמה כוח נשאר להם ברגליים כדי לקום מההפסד הזה?"), אבל גם החמיאו לצהובים על הניצחון.

"מכבי אולי משחקת כדורסל נאיבי ולעתים קרובות מעצבנת, אבל יש לה את הכוח לרוץ עד אור הבוקר ולקפוץ עד שהשמש תשקע", נכתב בטור פרשנות ב"גאזטה היווני", "ההפסד בבלגרד היה כואב לקבוצתו של עודד קטש, אבל קלקל את הרושם שמדובר בקבוצה מאומנת היטב, עם כמה ניצחונות גדולים העונה וכדורסל אפקטיבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
טבלת היורוליג נכון לתאריך 25.1. אתר היורוליג, צילום מסך
טבלת היורוליג נכון לתאריך 25.1/צילום מסך, אתר היורוליג

עוד נטען כי "שחקני פנאתינייקוס הושפעו מהאצטדיון הריק והראו חוסר ריכוז, בעיקר בהגנה... המשחק מול מכבי הותיר סימנים מדאיגים על גופה של פנאתינייקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully