וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה: אתלטיקו מדריד עלתה לחצי הגמר עם 0:1 על סביליה

הקולצ'ונרוס הבטיחו את מקומם בין ארבע האחרונות בגביע המלך הודות לשער של ממפיס דפאי (79), פנדל לזכות האנדלוסים בוטל בהמלצת ה-VAR בדקה ה-90+6. גריזמן החליק והחמיץ בעיטת עונשין מ-11 מטר בחצי הראשון

תקציר: אתלטיקו מדריד - סביליה/ספורט1

הושלמה תמונת חצי גמר הגביע הספרדי הערב (חמישי) כאשר אתלטיקו מדריד ניצחה בוונדה מטרופוליטנו שלה 0:1 את סביליה והצטרפה לריאל סוסיאדד, מאיורקה ואתלטיק בילבאו בשלב ארבע האחרונות.

שחקניו של דייגו סימאונה עברו בשמינית הגמר את היריבה העירונית ריאל מדריד, ניצחו 2:4 בתום מותחן אדיר שהוכרע בהארכה, אבל במשחקם האחרון, לפני שלושה ימים במסגרת הליגה, ניצחו בקושי את גרנאדה משער של אלברו מוראטה במחצית השנייה. גם היום מול האנדלוסים שהגיעו אחרי שחטפו חמישייה משפילה מג'ירונה, הדברים לא הלכו לקולצ'ונרוס בקלות.

ממפיס דפאי, אנחל קוראה, שחקני אתלטיקו מדריד. רויטרס
עשו את ההבדל. קראה וממפיס/רויטרס

במחצית הראשונה אנטואן גריזמן יכול היה לכבוש מהנקודה הלבנה, אבל החליק ושלח את הכדור גבוה מעל השער. במחצית השנייה, אולי גם בשל לוח המשחקים הצפוףך שמצפה לאתלטיקו כולל שלושה משחקי בית תוך שישה ימים ואז דרבי נגד ריאל בסנטיאגו ברנבאו, הוציא את גריזמן ומוראטה והעלה במקומם את אנחל קוראה וממפיס דפאי.

השינוי עבד בגדול, כי הארגנטינאי חדר לרחבה והוציא רוחב להולנדי, שמקרוב הכניע את השוער אוריאן ניילנד וקבע את תוצאת הסיום שהעניקה לאתלטיקו את הכרטיס לחצי גמר גביע המלך בספרד. בדקה ה-90+6 נפסק פנדל לסביליה שלאמלה נפל ברחבה, אבל בהתערבות שופטי המסך ניתן היה לראות שהחילוץ של באריוס היה נקי, הפנדל בוטל ואתלטיקו חגגה עליית שלב.

* באנגליה יצאו הערב לדרכם משחקי הסיבוב הרביעי בגביע והראשונה להעפיל לשמינית הגמר הייתה בורנמות' שמחצה 0:5 את סוונסי מליגת המשנה. כל חמשת השערים הובקעו במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully