וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה גברה 0:2 על קמרון ותפגוש את אנגולה של שואו ומילסון ברבע הגמר

אליפות אפריקה: צמד של לוקמן סידר לנשרים ניצחון מול הקמרונים המאכזבים. אנגולה הביסה 0:3 את נמיביה מצמד של דאלה (38, 42) ושער יפה של מאבולולו (66)

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר
שחקני נבחרת אנגולה חוגגים. KENZO TRIBOUILLARD / AFP, GettyImages
אנגולה ושואו ממשיכים לחלום/GettyImages, KENZO TRIBOUILLARD / AFP

שלב שמינית הגמר של גביע אפריקה לאומות יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים: בראשון ניצחה אנגולה של שואו ומילסון 0:3 את נמיביה ועלתה לרבע הגמר, שם היא תפגוש את ניגריה שניצחה 0:2 את קמרון.

אנגולה - נמיביה 0:3

לצערה הרב של מכבי תל אביב, מילסון לא ישוב ארצה בימים הקרובים והעפיל ביחד עם שואו לרבע הגמר שייערך ב-2 בפברואר. אנגולה השוותה את הישג השיא שלה בטורניר (העפילה לרבע הגמר גם ב-2008 ו-2010), אף שבילתה את רוב המשחק בעשרה שחקנים. נבלו הורחק כבר בדקה ה-17, אולם גלסון דאלה כבש (38, 42) מצמד בישולים של פרדי וסגר עניין. בין לבין גם נמיביה נותרה בעשרה שחקנים, כשלובני האוקונגו ספג צהוב שני. בדקה ה-66 עבר דאלה לתפקיד המבשל, ומאבולולו כבש בבעיטה נהדרת את השלישי. בעוד שואו שמר על מקומו בהרכב והשלים 90 דקות, מילסון לא שותף.

אדמולה לוקמן ויקטור אוסימן נבחרת ניגריה. GettyImages
לא מרשימה, אבל ברבע הגמר. ניגריה חוגגת/GettyImages

ניגריה - קמרון 0:2

שחזור שמינית הגמר מ-2019, אז ניגריה ניצחה 2:3 אחרי משחק נפלא שכלל שני מהפכים באלכסנדריה והמשיכה עד להשגת המקום השלישי. הסופר איגלס, האלופים מ-2013, לא התקרבו למיצוי הכישרון ההתקפי שלהם בשלב הבתים (שער בודד בכל משחק, מקום שני בבית א') והניצחונות היו מפנדל של וויליאם טרוסט-אקונג ב-0:1 על חוף השנהב ומשער עצמי ב-0:1 על גינאה ביסאו. קמרון, שזכתה בתואר בפעם החמישית ב-2017, עלתה בקושי רב משלב הבתים, רק בזכות מהפך בדקות הסיום ב-2:3 על גמביה שהקפיץ אותה בסופו של דבר למקום השני בבית ג'. וגם הפעם לא קיבלנו משחק משובח, אלא יותר משחק חפירות שבו אדמולה לוקמן, חלוצה של אטאלנטה פתח עם שער די מזליקי בדקה ה-36 עם דחיקה מקרוב אחרי בישול של אוסימן וממש בדקה ה-90 חתם עם בעיטה יפה מקרוב. ניגריה העפילה אומנם, אבל כדי להגיע רחוק באמת באליפות הזו ולהדיח את אנגולה המוכשרת, היא תצטרך להציג כדורגל הרבה יותר טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully