וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה 5:3 משוגע לוויאריאל, מהפך דרמטי לריאל שבפסגה

אחרי שהודחה מהגביע, האלופה חזרה מפיגור 2:0 ל-2:3 בבית, אבל חטפה את ה-3:3 וספגה פעמיים בתוספת הזמן במשחק משוגע. ריאל מדריד חזרה מפיגור ל-1:2 אצל לאס פלמאס ופתחה פער 10 על פני היריבה המושבעת בפסגה

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

המחזור ה-22 בספרד הגיע לשיאו היום (שבת), כאשר ריאל מדריד וברצלונה ממשיכות את המרדף אחר המוליכה ג'ירונה. הבלאנקוס שוב הצליחו לנצח בלי להרשים, והשיגו שלוש נקודות חשובות. ברצלונה הצליחה כבר לחזור מפיגור 2:0 ל-2:3 מול ויאריאל, אבל הפסידה 5:3 במשחק מדהים והתרחקה מאוד מהפסגה. ג'ירונה תשחק מחר (ראשון) נגד סלטה ויגו, ואם תנצח, תשוב למקום הראשון.

שחקן ריאל מדריד ויניסיוס. רויטרס
לא בשיאם, ועדיין במקום הראשון. וינסיוס חוגג/רויטרס

לאס פלמאס - ריאל מדריד 2:1

ריאל מדריד ממשיכה לקרטע, אבל שוב מנצחת בשיניים. אחרי שהודחה מהגביע עם הפסד כואב בדרבי וניצחה בקושי את אלמריה אחרי מהפך ופרשיית שיפוט, ריאל נקלעה היום לפיגור אחרי יכולת מאכזבת, אבל שוב המחישה אופי והצליחה לנצח ולהשיג את שלוש הנקודות החשובות.
מהלך המשחק:

במחצית הראשונה רודריגו החמיץ ממצב נוח מול השער (6), רודיגר החמיץ שתי נגיחות, ויניסיוס ניסה להקפיץ מעל השוער ונהדף גם הוא (33), אבל הבלאנקוס ירדו להפסקה ב-0:0 די מתסכל.

דקה 53 - גול! סנדרו רמירס שלח כדור רוחב מאגף ימין, חאבייר מוניוז המשיך מקרוב פנימה והימם את הבלאנקוס.

דקה 65 - גול! 2 דקות אחרי שהחמיץ ברשלנות מול השער, ויניסיוס שוב קיבל כדור מצוין ברחבה, הפעם מהקפצה של קמאבינגה, והברזילאי נעץ את הכדור ברשת וקבע 1:1.

דקה 84 - גול! טוני קרוס הגביה כדור קרן, וטשואמני עלה נהדר ונגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:2 לבלאנקוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
טשואמני, רודיגר, ויניסיוס, שחקני ריאל מדריד חוגגים. Angel Martinez, GettyImages
הלחץ עכשיו על ג'ירונה. ריאל חוגגת/GettyImages, Angel Martinez
שחקן ברצלונה לאמין ימאל. David Ramos, GettyImages
לא העונה שלהם. לאמין מאוכזב/GettyImages, David Ramos

ברצלונה - ויאריאל 5:3

ברצלונה איבדה שני תארים תוך עשרה ימים, תחילה כאשר הובסה בקלאסיקו נגד ריאל מדריד בגמר הסופרקופה בערב הסעודית וביום רביעי הודחה מגביע המלך לאחר שספגה רביעייה מאתלטיק בילבאו ונכנעה 4:2 בתום הארכה. עם כל הלחץ הזה, ועם הידיעה שריאל מדריד ניצחה, עלו צ'אבי ושחקניו למשחק הבית מול ויאריאל והלחץ הפך לסיר לחץ כשבארסה נקלעה לפיגור מדהים של 2:0. ג'רארד מורנו כבש את הראשון (41) עם בעיטה חדה מתוך הרחבה ובדקה ה-54 איליאס אחומאש, שחקן שגדל בברצלונה, הכפיל את היתרון אחרי טעות קשה של קאנסלו.

אלא שבארסה לא נשברה. גונדואן צימק עם בעיטה חכמה אחרי שעה של משחק וכעבור שמונה דקות פדרי נעץ את ה-2:2 אחרי הרחקה לא טובה של ההגנה. בדקה ה-71 הושלם המהפך של האלופה. אראוחו התרומם לכדור חופשי של גונדואן, אבל אריק באי דחק לשערו הוא. גמור? ממש לא. אלכסנדר סורלות' מצא במתפרצת את גונסאלו גדש שמזווית לא פשוטה הפציץ ברגל ימין לפינה של פנייה. בתוספת הזמן היה רגע שנוי במחלוקת. גנודואן בעט כדור מהאוויר בצד הימני של הרחבה, הכדור פגע בידו של סנטי קומסאנה. השופט כבר הורה על הנקודה הלבנה, אבל קיבל איתות מה-VAR והחליט לבטל את ההחלטה שלו. ואז, בדקה ה-99 (!) אלכסנדר סורלות' עשה את ה-4:3 לאורחים אחרי קומדיה של טעויות והדיפה רעה מאוד של השוער איניאקי פניה. ברצלונה כולה הלכה קדימה ואז לואיס מוראלס עשה את ה-3:5 בדקה ה-102.

בארסה איבדה שלוש נקודות קריטיות ורחוקה כבר עשר נקודות מריאל מדריד ותהיה רחוקה 11 נקודות מהפסגה אם ג'ירונה תנצח במשחק החסר שלה. האליפות, כך נראה, כבר לא בהישג יד של ברצלונה שמה שנותר לה העונה זה המאבק מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות.

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - ראיו וייקאנו 0:0
אלמריה - אלאבס 3:0
מאיורקה - ריאל בטיס 1:0

צ'אבי מאמן ברצלונה לצד ז'ואאו קאנסלו. GettyImages
יחזור לסייע לצ'אבי? קאנסלו/GettyImages

המחזור יימשך ביום ראשון, יתחדש בצהריים עם המפגש בין סלטה ויגו לג'ירונה ויסתיים ביום שני בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully