וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שמינית גמר אליפות אפריקה: חוף השנהב רוצה מאמן בהשאלה

הרווה רנאר, מאמן נבחרת הנשים של צרפת, עשוי לחזור לקדנציה שניה אצל "הפילים" בחוזה קצרצר שעשוי להסתיים כבר ביום שני אחרי המפגש עם סנגל

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

נבחרת חוף השנהב עלתה בקושי רב לשמינית גמר אליפות אפריקה. הספיקו לה שלוש נקודות שהשיגה בניצחון על גינאה ביסאו במחזור הראשון, לאחר מכן הפסידה 1:0 לניגריה ובמחזור הסיום הובסה 4:0 בידי גינאה המשוונית. בשלב הבא היא תפגוש את סנגל, האלופה המכהנת שנחשבת לפייבוריטית להניף את הגביע פעם נוספת, אבל השאלה הגדולה היא מי יעמוד על הקווים שלה ביום שני.

המאמן ז'אן לואי גאסה התפטר עוד לפני שהתברר אם חוף השנה תעלה לשמינית הגמר מהמקום השלישי, המזל היה לצדה כאמור והיא השיגה את הכרטיס לשלב 16 האחרונות עם עזרה מנבחרות אחרות, אבל בשלב זה עדיין לא ברור אם את הנבחרת ידריך באופן זמני שחקן העבר אמרס פיי או שמא יצטרף הרווה רנאר, מאמן נבחרת הנשים של צרפת שלטענת "לאקיפ" קיבל הצעה לאמן את חוף השנהב בחודש הקרוב.

הרווה רנאר, מאמן נבחרת ערב הסעודית. רויטרס
קדנציה נוספת בחוף השנהב למספר ימים? רנאר/רויטרס

בעיתון הצרפתי נכתב שרנאר היה מועמד למשרה עוד קודם לכן ושבהתאחדות בחוף השנהב עושים מאמצים גדולים כדי לצרפו בהשאלה עד תום האליפות. לרנאר חוזה עד אוגוסט 2024 בהתאחדות הצרפתית ו אין כל כוונה לשחררו בשל העובדה שהוא ידריך את הנבחרת במשחקים האולימפיים, אבל ייתכן שיאפשרו לו לעזוב לשבועיים הקרובים בלבד. ייתכן שהוא אפילו ימונה בסוף השבוע ויסיים את תפקידו כבר ביום שני, אם חוף השנהב תודח בתום המפגש עם סנגל החזקה.

רק נזכיר שרנאר מכיר היטב את חוף השנהב ואת הכדורגל האפריקאי - אימן את זמביה בשתי קדנציות שונות והוביל אותה לזכייה באליפות אפריקה ב-2012, אימן גם את אנגולה (2010) וכן את חוף השנהב ב-2015, מרוקו וערב הסעודית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully