וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה לעצמה: הפועל חולון ניצחה 71:87 את אילת נטולת המאמן

הסגולים התאוששו משני הפסדים בשבוע שעבר והשכיחו פתיחה חלשה, רבע שלישי מצוין סידר מהפך ו-71:87 נוח בכיכובו של ג'סטין סמית'

מחוץ לקווים, 25.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו היום (שישי) עם משחק השלמה מהמחזור הראשון ובו הפועל חולון גברה בביתה 71:87 על הפועל אילת. הסגולים נמנעו מירידה ל-50% הצלחה ועלו למאזן 3:5, כשמנגד אילת האחרונה שוב הפסידה במשחקה הראשון מאז עזיבת המאמן האיטלקי מסימיליאנו מנטי.

מנטי הצטרף לצוות של ז'לגיריס קובנה ובמקומו עמד על הקווים שך האורחת אוריה מזרחי. באופן מפתיע הייתה זו הקבוצה שלו שפתחה טוב יותר ואחרי רבע אחד היא הוליכה 18:25. המארת צמצמה לקראת המחצית, וברבע השלישי הגיע הבליץ. רבע של 13:27 סידר 54:64 אחרי 30 דקות, והקבוצה של עמית שרף המשיכה להגדיל את היתרון בדרך לניצחון נוח אחרי שבוע עם הפסדים לבני הרצליה ומורסיה.

ג'סטין סמית' הוביל את חולון עם 21 נקודות, יותם חנוכי הוסיף 14 משלו. אליי'ה סטיוארט להט עם 29 אך הוא היה היחיד בשורות אילת שקלע בדו ספרתי, ג'ג'ואן ג'ונסון שחתם עדיין לא נכלל בסגל והופעת הבכורה תמתין למשחק הבא.

מאמן הפועל חולון עמית שרף. fiba.com, אתר רשמי
חולון חזרה לנצח. עמית שרף/אתר רשמי, fiba.com

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית' 21, יותם חנוכי 14, דרו קרופורד, סי ג'יי האריס וניב משגב 12 כ"א, נתנאל ארצי 8, שון דאוסון 6, רואי אוסלקה 2.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה סטיוארט 29, עידו הראל 8, סקאר אנום ודיישון בוקר 7 כ"א, קורן ז'ורנו ואור אשכנזי 5 כ"א, עמית זיס ויהונתן לוי 4 כ"א, אנדרו סמית' 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully