וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיירון ג'ורג' בספק, אבוקסיס: "במשחק גביע אחד הכל אפשרי"

25.1.2024 / 16:03

בבית"ר יבחנו את כשירות החלוץ לבאר שבע באימון בשישי, המאמן לקראת האתגר הגדול בסיבוב ח': "יודעים שזה קרב מאוד קשה"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

המשחק המסקרן ביותר שסיפקה לנו הגרלת סיבוב ח' בגביע המדינה יפגיש בשבת הקרובה בין הפועל באר שבע לבית"ר ירושלים באצטדיון טרנר. מחזיקת הגביע המכהנת תגיע מעודדת, לאחר ניצחון חוץ על הפועל תל אביב בליגה שקטע מומנטום שלילי.

המאמן יוסי אבוקסיס לא תירגל הרכב לקראת המשחק ונראה כי הוא שוב מתלבט האם לשחק עם ארבעה או חמישה שחקני הגנה. ירדן שועה שהיה מוצהב ונעדר מהמשחק נגד הפועל תל אביב יחזור ישירות להרכב, אבל מיירון ג'ורג' בספק להתמודדות ובמקרה שלא יצליח להתאמן מחר, הוא לא ייכלל בסגל.

"אחרי הניצחון על הפועל תל אביב אנחנו מגיעים בהרגשה טובה, למרות שהיה לנו קשה לחגוג אחרי האסון שקרה לחיילי צה"ל. "אנחנו רוצים להמשיך בגביע ויודעים שזה קרב מאוד קשה נגד קבוצה שנמצאת במומנטום מצוין, בבית שלהם, אבל במשחק אחד של הגביע הכל אפשרי וכמובן שאנחנו באים בכל הכוח למשחק הזה".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר צריכה לשמור על התואר. אבוקסיס/דני מרון

רק לפני חודש נפרדו באר שבע ובית"ר בתיקו 4:4 מטורף במסגרת הליגה. בגביע הן לא נפגשו מאז ה-2:3 הזכור לזכות האדומים מהדרום, שחזרו פעמיים מפיגור והכריעו בדקה ה-119, גם אז בסיבוב ח'. מאמני שתי הקבוצות בהווה שיחקו תפקיד חשוב במשחק ההוא: אבוקסיס קבע 1:2 זמני לבית"ר, בעוד שאליניב ברדה סחט פנדל שבעזרתו הקבוצה מבירת הנגב, ששיחקה אז בליגה הלאומית, השוותה עמוק בתוספת הזמן של המחצית השנייה. אנדראה בלאיץ' כבש את שער הניצחון רגע לפני שהמשחק הלך לפנדלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully