וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו הורידה את מכבי ת"א למקום ה-7, ולנסיה ופרטיזן התקרבו אליה

אוקובו הוליך את מונאקו ל-78:80 דרמטי על אנאדולו אפס, ולנסיה ניצחה בויטוריה ופרטיזן גברה על ז'לגיריס. מילאנו הפתיעה את ברצלונה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פרומטיי 113:105/ספורט1

החצי השני של המחזור ה-23 ביורוליג שוחק הערב (שישי), עם ארבעה מפגשים מסקרנים. מונאקו פתחה את הערב עם ניצחון גדול באיסטנבול על אנאדולו אפס, ולאחר מכן ולנסיה ופרטיזן השיגו ניצחונות חשובים. את ערב חתמה מילאנו עם ניצחון ביתי מפתיע על ברצלונה.

אנאדולו אפס - מונאקו 80:78

חובבי היורוליג חיכו לדו קרב בין שניים מהגארדים הטובים ביבשת, שיין לארקין ומייק ג'יימס, אבל בסופו של דבר דווקא אחרים הכריעו את המשחק, בעוד שני הכוכבים רשמו ערב שקט יחסית. אלי אוקובו היה גיבור הניצחון עם 16 נקודות, 7 מהן בחמש הדקות האחרונות. אוקובו קלע זריקת עונשין אחת בלבד בשניות הסיום והשאיר לאנאדולו צ'אנס לנצח, אבל רודריג בובואה (15 נקודות) החטיא על הבאזר. לארקין סיים עם 14 נקודות, בעוד מייק ג'יימס קלע 16 ב-6 מ-14 מהשדה וגם איבד 4 כדורים לעומת שני אסיסטים בלבד. בשורה התחתונה, מונאקו מטפסת למקום השישי על חשבון מכבי תל אביב.

שחקן מונאקו, אלי אוקובו. VALERY HACHE, GettyImages
גיבור הניצחון. אוקובו/GettyImages, VALERY HACHE

באסקוניה - ולנסיה 77:62

אחרי רצף משחקים יוצא מהכלל, מרקוס הווארד נעצר על 7 נקודות בלבד עם 1 מ-9 מהשלוש - ובאסקוניה נעצרה יחד איתו. רבע שני דומיננטי של האורחת בהנהגתם של ברנדון דייויס (19 נקודות) וכריס ג'ונס (12 ו-5 ריבאונדים) סידר לה יתרון 16 בירידה להפסקה, אותו הצליחו להגדיל עד הסיום. צ'ימה מונקה הוביל את באסקוניה עם 16 נקודות, ג'ורדן ת'יאודור הוסיף 9 בבכורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
זאק לידיי, שחקן פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic, GettyImages
משחק נהדר. זאק לידיי/GettyImages, Nikola Krstic

פרטיזן בלגרד - ז'לגיריס קובנה 72:81

ניצחון ביתי שלישי רצוף לחבורה של אוברדוביץ', שכמו ולנסיה עולה ל-12 ניצחונות העונה - רק אחד מתחת מכבי תל אביב ומונאקו שתופסות את מקומות 7-6. פי ג'יי דוז'ייר המשיך את התקופה המרשימה שלו כשסיים עם 23 נקודות ו-4 אסיסטים, זאק לידיי תרם 21 ופרנק קמינסקי הבליח עם 12 ב-14 דקות. ז'לגיריס נכנעה למרות משחק נפלא של קינן אוואנס עם 25 נקודות, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות.

מילאנו - ברצלונה 70:74

ההפתעה של המחזור התרחשה בעיר האופנה. בליץ של החבורה של מסינה נתן להם יתרון של 20 נקודות ברבע השני ו-19 בירידה להפסקה, שנשמר עד הסיום למרות קאמבק מאוחר של ברצלונה. שאבון שילדס להט עם 23 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, רודני מקגרודר הוסיף 11 ו-6 ריבאונדים וגם אלכס פויתרס הגיע לספרות כפולות עם 10. יאן וסלי היה נקודת האור היחידה אצל ברצלונה עם 28 נקודות, אבל זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully