וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן משדרת אמון בטוכל, אך במקביל מכינה מועמד להחליפו

בגרמניה טוענים שמעמדו של המאמן יציב והוא צפוי לסיים את העונה, אבל צ'אבי אלונסו נמצא תחת מעקב צמוד לקראת הקיץ

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:1/ספורט1

באיירן מינכן נמצאת בעמדה לא מוכרת בבונדסליגה. אלופת גרמניה ב-11 העונות האחרונות רודפת אחרי לברקוזן מתחילת העונה הנוכחית, כשרק בשבת האחרונה היא רשמה הפסד ביתי לוורדר ברמן לראשונה זה 15 שנים, מהגביע היא הודחה בבושת פנים על ידי זארבריקן מהליגה השלישית ובחודש שעבר היא גם הושפלה 5:1 בפרנקפורט. לכן, אין זה מפתיע שמעמדו של המאמן תומאס טוכל לא בדיוק יציב.

עוד בסיום העונה שעברה, כשבאיירן הודיעה על זעזוע יוצא דופן בשדרת הניהול מיד אחרי משחק האליפות, בגרמניה תהו כיצד ישרוד טוכל בהיעדרם של שני האנשים שהביאו אותו למועדון - אוליבר קאן וחסן סליהמידז'יץ'. היום נטען בגרמניה כי בעוד שראשי באיירן לא שוקלים כרגע לפטר את המאמן, במקביל הם עוקבים מקרוב אחרי מי שעשוי להיות המחליף שלו.

ב"סקיי" נכתב שהבווארים מתכננים להשאיר את טוכל עד סוף העונה, אבל בדרגים הגבוהים לא אהבו את הדברים שאמר לאחרונה על פערי היכולת בין האימונים למשחקים. בנוסף, חלק מהשחקנים לא מרוצים, מרגישים ריחוק מהמאמן והיו רוצים תקשורת יותר טובה איתו, אם כי מבחינת שיטת המשחק, רוב הסגל עדיין מאמין בטוכל.

צ'אבי אלונסו מאמן באייר לברקוזן. GettyImages
זוכה למעקב צמוד. צ'אבי אלונסו/GettyImages

ובכל זאת, לפי הדיווח ראשי באיירן פוזלים כל הזמן לכיוון צ'אבי אלונסו. הספרדי נחשב למועמד מעניין להגיע בקיץ אם טוכל לא ימשיך לעונה האחרונה בחוזהו, אף שכרגע האחרון זוכה לאמון. אלונסו הוא זה שצועד בראש טבלת הבונדסליגה עם לברקוזן, אבל ההיכרות והחיבור שלו לבאיירן ידועים בשל עברו כשחקן במועדון הפאר בו שיחק שלוש שנים וזכה בחמישה תארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully