וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה: "אתה קם בבוקר ל'הותר לפרסום', ולא יכול להתנתק מזה"

25.1.2024 / 12:27

קשר הפועל באר שבע במונולוג על הכדורגל בצל המלחמה: "הכל מרגיש משני לחלוטין, גם על המגרש אני לא מצליח לשכוח". ברדה חושף: "היו 2-3 זרים קרובים לסגירה שהתחרטו בגלל המצב הביטחוני"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

איך נראים חייו של כדורגלן מקצועני בצל המלחמה? מסתבר שלא תמיד פשוט לעשות את ההפרדה ולהתמקד על המגרש, כפי שחושף רועי גורדנה במונולוג חשוף ואמיץ.

קשר הפועל באר שבע השתתף היום (חמישי) במסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע נגד בית"ר ירושלים במסגרת סיבוב ח', והודה בכאב: "כדורגל הוא ממש משני כרגע, לפחות לי ברמה האישית. אני לא מצליח להתנתק ולא מצליח לשכוח. מצטער, זה אולי יאכזב אנשים, אבל אני לא מצליח להתנתק. אני קם בבוקר, רואה 'הותר לפרסום', שני הרוגים, שלושה הרוגים, פתאום 21. אני לא מצליח להתמודד עם זה. זה ממש קשה. המצב במדינה בלתי אפשרי, ומאוד קשה לחיות לצד זה".

על המשחק עצמו אמר גורדנה: "זה משחק על כל הקופה. הסיכויים 50-50, וצריך להראות שאנחנו יותר טובים. צריך להיות אחראיים מאוד במשחק הזה ולמזער את הסיכונים. נקווה שנגיע למצבים המסוכנים כמה שיותר מהר כדי להכריע את המשחק".

לדבריו של הקשר, המומנטום החיובי של הקבוצה בליגה לא מסנוור את השחקנים. "אנחנו קבוצה טובה ואיכותית, אבל גם הרצף הזה לא מוציא אותנו מהכלים. אנחנו משחקים טוב ונראים טוב, אבל בכדורגל הזיכרון מאוד קצר. אם נחשוב שעשינו משהו בעונה הזאת, יהיה לנו לא טוב".

שחקן הפועל באר שבע, רועי גורדנה. ברני ארדוב
לא מצליח להתנתק, גם על המגרש. גורדנה/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה אליניב ברדה אמר: "קיבלנו הגרלה מאוד קשה כבר בסיבוב הראשון. בית"ר קבוצה טובה מאוד עם מאמן מצוין. המומנטום מהליגה לא קשור כי גביע זה מפעל אחר ועולם אחר. המשחק נגד אשדוד בעונה שעברה היה פספוס גדול עבורנו. השנה אנחנו רוצים לעבור שלב, זכייה בגביע היא חלק מהמטרות שלנו בהחלט".

על הסגל הקצר: "ננסה להכשיר את מי שהגיע כמה שיותר מהר. אם נצטרך, נלביש אולי חבר'ה מהנוער שיחזקו את הסגל. מי שישחק, יצטרך להיות הכי טוב שיש".

על חיזוק: "אנחנו רוצים להתחזק ויודעים באיזו עמדה. רוצים לעשות את זה ממוקד ונכון. היו 2-3 שחקנים שהיו קרובים לסגירה ובסוף לא רצו להגיע לישראל. נעשה מה שאפשר כדי להתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully