וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא צריך להתנצל": העונש הצפוי למאמן שפגע בפניו של סאנה

בגרמניה מעריכים כי בייליצה מאוניון ברלין יורחק לארבעה עד שישה משחקים, הקרואטי נרגע בהמשך: "מה שעשיתי בלתי נסבל". שחקן באיירן סלח: "לא נוטר טינה"

תקציר: באיירן מינכן - אוניון ברלין 0:1/ספורט1

באיירן מינכן השאירה את מרוץ האליפות חי עם ניצחון 0:1, בעוד שאוניון ברלין ספגה הפסד 11 ב-17 משחקים ונותרה בסכנת ירידה, אבל הרגע המטלטל ביותר במפגש בין הקבוצות באליאנץ ארנה אמש (רביעי) היה כשמאמן אוניון ננאד בייליצה פגע בפניו של לירוי סאנה, מה שעלו לו בהרחקה בדקה ה-74.

שתי דקות אחרי שהאורחת טענה כי הגיע לה פנדל לאחר מגע בין קונרד לאימר לקווין בהרנס ברחבה, סאנה ביקש לחדש משחק במהירות אחרי שהכדור יצא לחוץ, וחילץ אותו מהידיים של בייליצה שהיה עצבני עוד מבעיטת העונשין שלא קיבל. בתגובה, המאמן הניח את ידו על הפרצוף של סאנה ודחף אותו לאחור פעמיים.

"אני לא צריך להתנצל בפני סאנה", טען בייליצה בריאיון אחרי המשחק. אחד משופטי העבר של גרמניה העריך שהקרואטי צפוי להשעיה של ארבעה עד שישה משחקים, מה שיפגע עוד יותר במצבה של אוניון ברלין הנאבקת בתחתית. בהמשך, המאמן נרגע והסביר: "הוא דחף אותי בתוך התחום שלי ואני הגבתי. אבל זה לא מקובל, מה שעשיתי בלתי נסבל ואני מבין את הכרטיס האדום. כעסתי עדיין על הפנדל".

ננאד בייליצה מאמן אוניון ברלין מכה את לירוי סאנה שחקן באיירן מינכן. רויטרס
העניינים יצאו משליטה. בייליצה פוגע בסאנה/רויטרס

בבאיירן דווקא לא התרגשו מהאירוע. המאמן תומאס טוכל אמר: "זה לא טוב, קשה להגן עליו. אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו כי אין צורך להוסיף אש למדורה". סאנה עצמו התייחס לעימות: "האמת שרק רציתי להשיג את הכדור מהר, ואז דברים יצאו משליטה והוא תפס אותי בפנים. אני לא נוטר טינה כשמדובר בדברים כאלה, כבר שכחתי מהסיטואציה. אני מבין שהוא היה קצת אמוציונלי אחרי האירוע ברחבה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully