וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

750 אלף שקל: באר שבע לפני סגירת עסקת אלמגור, אבל יש לה מתחרות

25.1.2024 / 10:00

ברדה נתן את אישורו למהלך ובאר שבע עשויה לשלם את תג המחיר הנקוב בחוזהו של קשר ראשון לציון. במקביל, גם מכבי תל אביב מתעניינת בו

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

הפועל באר שבע והפועל ראשון לציון ממשיכות גם הבוקר (חמישי) בשיחות להעברתו של הקשר אוהד אלמגור לבאר שבע. לוואלה! ספורט נודע שתג המחיר הנקוב בחוזהו של אלמגור עומד על 750 אלף שקלים. מדובר כאמור בסכום עליו סוכם כאשר אלמגור חתם על החוזה האחרון שלו בראשון לציון ובבאר שבע מודעים לכך.

קיימות קבוצות נוספות בליגת העל שמתעניינות בשחקן, כולל הפועל ירושלים (שמתעניינת בו ברצינות אחרי שקיבלה סכומים גבוהים ממכירת ליאור קאסה), מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד. חלקן מבקשות לקבל אותו במסגרת עסקת השאלה עד תום העונה עם אופציית רכישה, אבל בראשון לציון רוצים למכור אותו עכשיו. הבוקר נודע שאפילו מכבי תל אביב מגלה עניין בכישרון הצעיר, אבל בניגוד לבאר שבע היא עדיין לא מנהלת שיחות עם הפועל ראשון לציון.

אם באר שבע תקפיד ביממה הקרובה על התקדמות מול ראשון לציון, לא מן הנמנע שאלמגור יצטרף לקבוצה תוך זמן קצר. אליניב ברדה עשה בדיקות בנוגע לשחקן והתייעץ עם אנשים שמכירים אותו ואת הליגה הלאומית, והוא מעוניין בשחקן שיכול להוסיף לו נפח ועומק בחלק הקדמי.

אוהד אלמגור שחקן הפועל ראשון לציון. דני מרון
גם בן מנספורד לוטש עיניים. אוהד אלמגור/דני מרון

כזכור, גיא בדש שאלמגור מזכיר אותו מעט בתכונותיו על המגרש, נפצע לאחרונה והושבת למשך כחודש. הסגל של באר שבע דליל מאוד בחלק הקדמי, כך שאלמגור יכול להיות פיתרון טוב להתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully