וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה מציבה לסמי בוראר אולטימטום ושוקלת להקפיא את חוזהו

בקבוצה הבהירו לקשר: יתכן שתוקפא כדי לפנות מקום לזר אחר. אלעד מדמון לא יימכר: "זה יגזור את דיננו לירידת ליגה"

תקציר: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בהפועל חדרה הבהירו אמש (רביעי) בצורה חד משמעית שאלעד מדמון לא ישוחרר מהמועדון במהלך החלון הנוכחי, למרות ההתעניינות הגבוהה לה הוא זוכה הן מקבוצות הצמרת בארץ והן ממספר מועדונים בחו"ל.

"לשחרר את אלעד מדמון עכשיו עשוי לגזור את דיננו לירידת ליגה", אמרו בחדרה. "שוק השחקנים הישראלים חלש מאוד, אז גם אין את מי להביא במקומו וקיבלנו החלטה שמדמון לא ישוחרר בעד שום סכום שבעולם".

אמש נפגשו ראשי חדרה עם מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד ובפגישה דובר על רצונם של הצהובים לרכוש את מדמון, אך לא נפתח משא ומתן של ממש, בעיקר בשל העובדה שיקיר שוורץ הטיל וטו על שחרורו של החלוץ בחלון הנוכחי. הצדדים קבעו להמשיך את השיחות בהמשך העונה ומסתמן שמדמון יהיה אחת ממטרות הרכש המרכזיות של הצהובים לקראת העונה הבאה.

אלעד מדמון הפועל חדרה. שלומי גבאי
ההחלטה התקבלה: הוא נשאר. מדמון/שלומי גבאי

סוגייה נוספת בה מנסים לטפל כעת בחדרה, היא עתידו של סמי בוראר. לוואלה! ספורט נודע שבחדרה הודיעו לשחקן ולנציגיו שיש להם 48 שעות להביא הצעה ראויה מחו"ל ואם זה לא יקרה, ישקלו במועדון להקפיא את חוזהו כדי לפנות מקום לזר חדש שיוחתם במקומו.

גורמים בחדרה טוענים שבוראר אמר להם שהוא מעוניין לעזוב את ישראל, אך במקביל הוא ניהל שיחות עם בני ריינה ומ.ס. אשדוד ובדק אפשרות לעבור לאחת מהן. בחדרה התקבלה בשלב זה החלטה שלא לשחררו לקבוצה בליגת העל, בטח לא לאשדוד שנאבקת עם חדרה במאבקי הירידה בתחתית.

במועדון כועסים מאוד על התנהלותו של הקשר הבלגי מחוץ למגרש וגם על המגרש עצמו, ובמקביל החמיאו מאוד למאמן החדש חיים סילבס שזיהה את חוסר המחוייבות של בוראר כבר באימון הראשון שהעביר בשבוע שעבר ובעקבות כך החליט להוציא אותו מהסגל למשחק החוץ נגד בני סכנין. גם אם לא יימצא פתרון לעתידו של השחקן ביומיים הקרובים, הוא לא יהיה בסגל גם במשחק הגביע הקרוב נגד מכבי תל אביב ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully