וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פערים בין מכבי ת"א להפועל חיפה על בן הרוש. עסקת מדמון בהמתנה

25.1.2024 / 9:15

הפועל חיפה דורשת קרוב למיליון יורו תמורת המגן הימני ואם לא יתרחש מפנה מפתיע, מועמדותו תרד מהפרק מבחינת מכבי תל אביב. מנספורד יצא מהפגישה עם חדרה בלי להגיש הצעה על מדמון, ומחכה לתג מחיר. המאמץ העיקרי של הצהובים: החתמת זר שישי

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

פערים גדולים בין מכבי תל אביב להפועל חיפה בנוגע לנועם בן הרוש. בהפועל חיפה הציבו סכום גבוה המתקרב למיליון יורו תמורת המגן הימני, ומבחינתם הוא אמור לשחק באולימפיאדת פריז בקיץ, כך שמדובר ב"ביצת זהב" שהמועדון רוצה למקסם את הסכום עליו.

במכבי תל אביב לא מתכוונים לשלם את הסכומים האלה ואם לא יקרה משהו יוצא דופן שישנה את התמונה בימים הקרובים, מועמדותו של בן הרוש תרד מהפרק.

בתוך כך, בפגישה שנערכה אתמול בין מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד לבין בעלי הפועל חדרה יקיר שוורץ, לא הציעה מכבי תל אביב סכום עבור אלעד מדמון מאחר שחדרה טענה שאין סיכוי שהיא תמכור אותו בחלון הנוכחי אלא רק בקיץ. לכן הפגישה הסתיימה עם מסר מצד מכבי תל אביב, שהיא מחכה לסכום שחדרה רוצה בעבור החלוץ ושהיא תהיה מוכנה לדון בינה לבין עצמה בכל סכום שחדרה תבקש. לכן הצדדים כרגע בהמתנה אחד לשני כדי לראות לאן העניינים מתפתחים.

אלעד מדמון שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מנספורד ממתין. אלעד מדמון/שלומי גבאי

מבחינת מכבי תל אביב, היעד העיקרי בשלב זה הוא זר שישי, שיוכל לשחק בכמה תפקידים. הצהובים מחפשים שחקן מגוון לחלק הקדמי ומקווים להניע את התהליך בשבוע הבא, כאשר אחת הבעיות המרכזיות היא ששחקנים זרים עם ביקוש חוששים להגיע לישראל בעת מלחמה.

בקבוצה רוצים למנף את האווירה הטובה והתחושות הנפלאות אחרי הזכייה בגביע הטוטו כדי לעלות שוב על דרך בטוחה של ניצחונות, כאשר כבר ביום ראשון היא חוזרת למשחק גביע המדינה מול הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully