וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה בוכה על שרי אבל לא על ההפסד: "לא משהו שיגרום לנו לשקוע"

25.1.2024 / 7:53

אחרי הגמר, הירוקים נפרדים בדמעות מהקשר שדירבן את השחקנים ופיזר הבטחות לעתיד, מסבירים את האילוצים שגרמו לדגו לאלתר ומשוכנעים שהביטחון של השחקנים לא ייפגע. אם עסקת לסובוי לא תצא לפועל: בקבוצה ינסו להחתים שחקן כנף זר

תקציר גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:0 (2:4 בפנדלים)/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי חיפה. לפני גמר גביע הטוטו אמש (רביעי) ביקש צ'ארון שרי מהשחקנים לתת הכל כדי שיעזוב עם תואר נוסף. בסופו של דבר יצא ההפך הגמור, ואחרי ההפסד למכבי תל אביב בפנדלים, ציינו בקבוצה שזה היה המשחק החלש ביותר שלהם בתקופה האחרונה. מסאי דגו עלה עם קישור שכולל את גוני נאור ודניאל סונדגרן ובקבוצה הבהירו שלא היו אופציות אחרות, משום שליאור רפאלוב הרגיש כאב בשריר ולא היה ניתן לסכנו וגדי קינדה עדיין רחוק מוכשר משחק, בטח בשביל לפתוח בהרכב.

בקבוצה הסבירו שגם הכללתו של ליאור קאסה בסגל ואף שילובו במשחק היה הכרחי, למרות שהעדיפות הייתה שייכנס לעניינים רק במשחק הגביע נגד הפועל כפר סבא ביום ראשון. למרות האכזבה, בחיפה לא נכנסים למרה שחורה והבהירו שלמרות משחק לא טוב ועל אף החיסורים, הצליחו לסיים את המשחק עצמו בתיקו והפסידו רק בפנדלים. "ברור שכואב להפסיד תואר, אבל זה לא משהו שיגרום לנו לשקוע", אמר אחד השחקנים בקבוצה. "יש לנו עוד המון משימות בליגה, בגביע ובאירופה, ככה שאנחנו ממשיכים הלאה וננסה להיות עוצמתיים כמו שהיינו בתקופה האחרונה".

לורנצו שימיץ', ליאור קאסה, ענאן חלאילי שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
אילוצים רבים. חלאילי, קאסה ושימיץ'/דני מרון

בקבוצה תכננו להכניס לפני סיום הזמן החוקי את תומר חמד שנחשב לפנדליסט מצויין, אך לא הספיקו להשלים את החילוף ולכן החלוץ לא לקח חלק בדו קרב הפנדלים, לצערו ולצער הקבוצה.

חלק משחקני הקבוצה הזילו דמעות בסיום בגלל העזיבה של שרי שהמריא להולנד ועזב את הארץ. שרי אמר לשחקנים בחדר ההלבשה שיחזור בעוד כמה חודשים כדי להניף את צלחת האליפות, ניסה לדרבן אותם והבטיח שגם ילבש את המדים של הקבוצה שוב בעתיד. למרות זאת, בחיפה כמובן מתכוונים להמתין לקיץ כדי לבחון את מצבו הבריאותי של בנו של שרי, ורק אז יידעו באמת האם ההולנדי ישוב למועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מאוכזב. דני מרון
בקבוצה עדיין לא בטוחים שהוא יחזור. שרי/דני מרון

חיפה תנסה בימים הקרובים להשלים את עסקת דניל לסובוי, אך אם הוא לא יחתום ינסו לצרף שחקן כנף זר. כל נושא הצירוף של שחקן התקפה נוסף, ישפיע גם על השאלות של שחקנים צעירים שרוצים לצאת לצבור דקות.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully