וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד הודחה מהגביע ע"י טבריה, סכנין הפסידה בפנדלים, נתניה הפכה

שתי קבוצות מליגת העל בחוץ: 0:2 למוליכת הלאומית באשדוד, רמת השרון בשמינית הגמר עם 2:4 בפנדלים בבוץ בדוחא. 1:2 לנתניה על מ.ס. כפר קאסם

חגיגת עירוני טבריה לאחר העלייה לשמינית גמר גביע המדינה/אבי אלפסי

ליגת העל כבר שנים לא משוחקת בימי שישי, אבל לגביע המדינה חוקים משלו והיום (שישי) אירחו שלוש קבוצות מהליגה הבכירה יריבות מהלאומית במסגרת סיבוב ח' ורק אחת צלחה את האתגר. זו מכבי נתניה וגם לה לא היה קל, עם מהפך ו-1:2 על מ.ס. כפר קאסם. מוליכת הלאומית עירוני טבריה ניצחה 0:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד המדורגת אחרונה בליגת העל, ואילו בני סכנין הפסידה בפנדלים 4:2 להפועל ניר רמת השרון (2:2 ב-120 דקות).

המפגש בין מ.ס. צעירי כפר קנא מליגה א' לעירוני קרית שמונה החל באיחור של חצי שעה והופסק במחצית בגלל מזג האוויר הסוער (1:2 לקרית שמונה). המשחק יחודש ב-9 בפברואר (יום שישי) באצטדיון בכפר קנא.

שחקני מכבי נתניה מקדישים שער לחברם איתמר שבירו האבל על מות אביו. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה הקדישו את שער הניצחון לאיתמר שבירו האבל על מות אביו/ברני ארדוב

מכבי נתניה - מ.ס. כפר קאסם 1:2

ההפסד בגמר בעונה שעברה היה השלישי של מכבי נתניה בעשור האחרון והיא עדיין מחכה להניף את הגביע בשנית, 46 שנה אחרי הזכייה ההיסטורית. גיא צרפתי, שזכה בגביע כשחקן מכבי תל אביב ב-2001, ראה את קבוצתו מופתעת בפתיחה, אבל מבצעת מהפך ונשארת במפעל השני בחשיבותו. מ.ס. כפר קאסם השתפרה מאוד מאז חילופי המאמנים (14 נקודות מתוך 21 בליגה עם אדהם האדיה) וכבר הדיחה בשנים האחרונות יריבות מליגת העל (עירוני קרית שמונה ב-2019 והפועל כפר סבא ב-2020). אחרי השער המהיר של אסיל כנאני נראה היה שזה יכול לקרות שוב, אבל גיא מזרחי השווה בביצוע נפלא ואחרי כמה הצלות של תומר צרפתי ובוז מצד הקהל המקומי, הצליחה נתניה להכריע הודות לשער עצמי קומי של עומרי עאמר. שחקני מכבי נתניה הקדישו את שער הניצחון לחלוץ איתמר שבירו, שנעדר מהסגל בגלל פטירתו של אביו.

דקה 7: גול! לחץ של האורחת הוביל לחטיפת כדור ופאדי זיידאן בישל לאסיל כנאני שבעט פנימה בימין בין הבלמים. 0:1 מפתיע למ.ס. כפר קאסם

דקה 26: גול! כדור רוחב של אחמד סלמן נבלם על ידי ההגנה, אבל רק עד לגיא מזרחי שירה מזווית אלכסונית בצד ימין אל הרשת. מכבי נתניה איזנה ל-1:1.

דקה 42: עומרי עאמר נגח פנימה אחרי כדור חופשי, אבל השער של כפר קאסם נפסל בגלל נבדל.

דקה 45+1: תומר צרפתי הדף מצוין נגיחה מקרוב של רועי דיין ולאחר מכן גם בעיטה מחוץ לרחבה של פאדי זיידאן, ומנע ירידה להפסקה בפיגור. הקהל של מכבי נתניה הגיב בבוז עם השריקה למחצית.

דקה 54: גול! לירן רוטמן הרים מצד שמאל, הכדור הגיע למחליף עוז בילו שבעט חלש והתגלגל, עומרי עאמר והשוער מאור ארליך התבלבלו ביניהם והכדור נכנס מרגלו של שחקן ההגנה. 1:2 למכבי נתניה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיא מזרחי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ביצוע יפהפה. גיא מזרחי/ברני ארדוב
מאור ארליך שוער מ.ס. כפר קאסם. ברני ארדוב
רגע מתסכל מבחינת כפר קאסם. השוער מאור ארליך לאחר השער העצמי/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד - עירוני טבריה 2:0

זה מראש היה המפגש השקול מכולם והוא גם סיפק הדחה ראשונה של קבוצה מליגת העל. עירוני טבריה, מוליכת הלאומית הגאה שכבר חגגה תואר היסטורי העונה (גביע הטוטו של הליגה הלאומית) והגיעה אחרי 15 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות, המשיכה בתנופה שלה על חשבון נועלת טבלת ליגת העל. מ.ס. אשדוד קיוותה לגרום קצת נחת לקהל שחזר לאצטדיון הי"א לראשונה מאז 7 באוקטובר, אבל חלק מהאוהדים המעטים שהגיעו במזג האוויר הגשום סבלו מהתצוגה של קבוצתם וקראו למאמן אלי לוי להתפטר. למרות רוטציה בהרכב ושוער משנה בהופעת בכורה (דן דרורי), טבריה עלתה ליתרון עם שער של הבלם יעקב אבבה במצב נייח, הכפילה בחלוף שתי דקות עם מהלך קבוצתי נפלא אותו סיים שניר טליאס ובהמשך גם כמעט הייתה קרובה יותר להגדיל את התוצאה. היא ממשיכה לשמינית הגמר, אשדוד תחזור למאבקי ההישרדות בליגת העל ואולי השתיים יתמודדו זו מול זו גם בעונה הבאה באחת הליגות.

דקה 23: גול! אלי בלילתי הרים קרן מצד ימין, אריאל הרוש נותר תקוע בשער וגיל כהן שכח להשגיח על יעקב אבבה שנגח מקרוב אל הרשת. 0:1 לעירוני טבריה.

דקה 25: גול! איזו התקפה של מובילת הלאומית. והיב חביבאללה השאיר בעקב לריף מסיקה שהרים בנגיעה אלגנטית ושניר טליאס נגח מחמישה מטרים את ה-0:2 של טבריה.

דקה 27: חביבאללה יכול היה לכבוש את השלישי במתפרצת, אבל הרוש הדף לקרן את הבעיטה החזקה שלו.

שחקני עירוני טבריה חוגגים עם יעקב אבבה. דני מרון
עירוני טבריה מרשימה גם בגביע/דני מרון
אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
קריאות מצד חלק מהאוהדים שהגיעו. אלי לוי/דני מרון

בני סכנין - הפועל ניר רמת השרון 4:2 בפנדלים (2:2 ב-120 דקות)

בדצמבר 2019 נפגשו השתיים בסיבוב ח' של הגביע, ואז מוטי מלכה הציל את בני סכנין עם 2:2 בתוספת הזמן ואז השלים שלושער בהארכה וסידר לה כרטיס לשמינית הגמר. גם הפעם, כשליגה אחת מפרידה ביניהן, התוצאה הייתה 2:2 בתום 90 דקות, אבל לא נכבשו שערים נוספים בהארכה במגרש הבוצי של אצטדיון דוחא ובדו-קרב הפנדלים הייתה זו רמת השרון שניצחה 2:4. זה קרה בזכות עצירה אחת של השוער עידו שרון, שנכנס בדקה ה-120 במקום טמיר סטולר הצעיר רק לטובת הדו-קרב מהנקודה הלבנה והדף את הניסיון של דור חוגי (כזכור החמיץ גם פעמיים בליגה מול הפועל תל אביב) ולאחר מכן אניס פורת עיאש בעט מעל המשקוף. נתי אסקיאס היה היחיד שהחטיא אצל רמת השרון. איתי בן חמו, שביום שני עוד שיחק עם רמת השרון בלאומית, ערך בכורה בהרכב סכנין.

דקה 19: גול! דודי תירם בעט ברחבה במתנאל טדסה, השופטת ספיר ברמן הצביעה על הנקודה הלבנה ואדריאן פאון דייק, למרות נגיעה של השוער. 0:1 לבני סכנין.

דקה 63: גול! גל מעתוק הרים כדור חופשי לתוך רחבת סכנין, שון עדרי היה פנוי והמשיך מהאוויר אל הרשת והשווה ל-1:1 עבור רמת השרון.

דקה 67: גול! קרן של טדסה מצאה את המחליף צ'ינמרם גודווין, החלוץ הניגרי של קבוצת הנוער, שכבש בנגיחה מקרוב. 1:2 לבני סכנין.

דקה 77: גול! ריצ'רד קולה אמבומבו נגח מקרוב ונעצר אצל מוחמד אבו ניל, אבל את הריבאונד כבר שלח פנימה. רמת השרון השוותה ל-2:2.

דקה 97: סכנין כמעט עלתה ליתרון בפעם השלישית, אבל הנגיחה הקשתית של זאהי אחמד נעצרה במשקוף.

דקה 120: חילוף שוערים ברמת השרון לקראת הפנדלים. ירון הוכנבוים הכניס את עידו שרון במקום טמיר סטולר וזה עבד עם עצירת פנדל אחת בדרך לניצחון 2:4.

שלומי אזולאי, טימותי אוואני שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. דני מרון
אשדוד בהלם. שלומי אזולאי עם טימותי אוואני/דני מרון
אוהדי מ.ס. אשדוד. דני מרון
הקהל חזר באשדוד, ולא ממש נהנה/דני מרון

מ.ס. צעירי כפר קנא - עירוני קרית שמונה 2:1 (הופסק)

מזג האוויר הסוער ותנאי המגרש גרמו לדחיית שריקת הפתיחה בחצי שעה. המשחק יצא לדרך למרות סכנת הביטול והצופים בכפר קנא אפילו ראו שלושה שערים, אבל בהפסקה הוחלט כי אין אפשרות להמשיך לשחק לאור התחזקות הגשם והקבוצות יחדשו את ההתמודדות בעוד שבועיים. קרית שמונה היא היחידה בשתי הליגות הבכירות שכל משחקיה הוכרעו, בעוד צעירי כפר קנא מליגה א', שהדיחה את מכבי הרצליה מהלאומית בסיבוב הקודם, סיימה בתיקו את שני משחקי הליגה שלה מאז ההצלחה בגביע וסך הכול נמצאת ברצף של שישה משחקים ללא הפסד בשתי המסגרות, למרות חסרונו של מוחמד כליבאת בשלושת האחרונים.

דקה 14: גול! כריסט אמימי הוכשל ברחבה והקפטן עאיד חבשי העלה את קרית שמונה ל-0:1 עם בעיטה מדויקת מהנקודה הלבנה.

דקה 34: גול! מוחמד אבו רומי התקדם מצד ימין, חתך למרכז ובעט כדור שפגע בעומאר גנאים ונכנס. 0:2 לקרית שמונה.

דקה 41: גול! סטיבן אלפרד ניסה להרחיק כדור קרן בתוך הבוץ ורק הקפיץ אותו לתוך תיבת החמש, סוהיל ארמלי אמר תודה וצימק מקרוב ל-2:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully