וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם MMA ניסה להציל את החתול שלו - ונפל מהקומה העשירית

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 8:53

מאגומד זיינאלוב הרוסי טיפס מהמרפסת בעקבות חיית המחמד שלו, איבד אחיזה ונחת על מכונית. הוא סובל מפציעות קשות ברגליו, אך לפי מאמנו "לא יהיה נכה. הוא ייצא מזה"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

מאגומד זיינאלוב עבר לא מעט פציעות בקריירת ה-MMA שלו, אך אמש (רביעי) הוא ספג את הפציעה החמורה מכולן - וזה קרה הרחק מהזירה, בנסיבות יוצאות דופן. לוחם ה-MMA הרוסי ניסה להציל את החתול שלו, נפל מהקומה העשירית של בניין מגוריו, נחת על מכונית והובהל לטיפול נמרץ.

מתברר כי זיינאלוב ראה את החתול שלו יוצא מהחלון ומטפס על צינור גז מחוץ לדירה. לוחם ה-MMA יצא בעקבותיו, אך איבד אחיזה ונפל לרחוב. הוא סבל מפציעות חמורות ברגליו, באגן ובעין - אך בדרך נס לא איבד הכרה.

מאמנו סיפר לתקשורת הרוסית: "אנחנו מחכים שמאגומד יוכל לדבר ולהסביר לנו בדיוק מה קרה. הוא בהכרה, מצבו יציב והוא בטיפול נמרץ. הוא ייצא מזה, אני לא חושב שיהיה נכה או משהו כזה. למיטב הבנתי, הנזק הגדול ביותר הוא ברגליים".

כך נראה זיינאלוב מיד אחרי הפציעה

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בשבוע הבא אמור היה זיינאלוב לפגוש את אדוארד קוזמינוב לקרב שכמובן נדחה. "קיבלתי חדשות עצובות", אמר יריבו. "מאגומד נפל מהקומה העשירית ונמצא בטיפול נמרץ. אמש עוד התפללתי שאנצח בקרב, אבל כעת כבר לא אכפת לי משום קרב כזה או אחר. אני מתפלל רק עבורו ומקווה שיתאושש. החיים קצרים".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully