וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד קלטינס כבש בהופעת הבכורה במדי סט. ג'ונסטון

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 23:42

הישראלי החדש בליגה הסקוטית השווה ל-1:1 בנגיחה בדקה ה-79 מול אברדין. ספורי ואנטליאספור ניצחו, שלמה ולובן הודחו מהגביע

מחוץ לקווים, 23.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דוד קלטינס כבש הערב (רביעי) כבר בהופעת הבכורה שלו במדי סט. ג'ונסטון. שחקן נבחרת ישראל לשעבר, שהיה ללא קבוצה מאז הקיץ, ישב על הספסל בהפסד בגביע בסוף השבוע ובמסגרת הליגה הסקוטית מול אברדין קיבל את המקום בהרכב. קלטינס הוצב כמגן ימני וראה את בויאן מיובסקי המקדוני מעלה את האורחת ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-62, אבל בדקה ה-79 נגח בעצמו פנימה את ה-1:1 והעניק לקבוצתו נקודה יקרה להמשך מאבקי התחתית. בתוספת הזמן גם הספיק לקבל כרטיס צהוב. סט. ג'ונסטון במקום ה-10 בסקוטלנד (מתוך 12 קבוצות) ובמאזנה 20 נקודות אחרי 21 משחקים.

* רמזי ספורי ממשיך להיות שחקן הרכב באנטליאספור גם אחרי סערת שגיב יחזקאל, שכזכור הושעה על ידי הקבוצה הטורקית ונמצא בישראל. הערב רשם ספורי 87 דקות בניצחון הביתי 1:2 על סיבאספור, כאשר קבוצתו התקדמה למקום החמישי ונמצאת חזק במאבק על הכרטיסים לליגה האירופית ולקונפרנס ליג. פנדל של אדם בוקסה (29) ושער של של דריו שאריץ' (45+3) סידרו למארחת מהפך אחרי שפודה קויטה (13) העניק יתרון מוקדם לסיבאספור, האקסית של דיא סבע שנמצאת במקום ה-13.

ז'ורז' אילניקנה שחקן אנטוורפן לפני רז שלמה שחקן לובן. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
רז שלמה במשחק מול אנטוורפן/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* רז שלמה חזר להרכב לובן, שהצליחה למתוח את האלופה אנטוורפן ברבע גמר הגביע, אבל בסופו של דבר הפסידה 3:2 בבית והודחה. הישראלי השלים 90 דקות במרכז ההגנה של אוסקר גרסיה ולא הצליח לעצור את וינסנט יאנסן, שכבש צמד (8 בפנדל ו-18) ומחק יתרון מוקדם של יוסף מזיז (2). זנו ואן דן בוש הגדיל את התוצאה (54) ומתיו מרטנס צימק שתי דקות לסיום, כשהבלם הישראלי ספג כרטיס צהוב בתוספת הזמן.

* אליאל פרץ אמור היה להתחיל על הספסל של אפולון לימסול בשמינית גמר הגביע הקפריסאית מול א.א.ל לימסול, אבל המשחק נדחה בגלל מזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully