וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא יתאפשר לשחק בארץ, ישראל תארח את איסלנד בבודפשט

24.1.2024 / 17:30

ההתאחדות הודיעה: ככל שלא יהיה ניתן לקיים את חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו בבלומפילד ב-21.3, הוא ייערך באצטדיון סוסה פרנץ. זוארץ: "מאמין שאם לא תהיה ברירה, הקהל האדיר שלנו יגיע לדחוף"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

ההתאחדות לכדורגל בישראל הודיעה היום (רביעי): ככל שאירוח המשחק מול איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו ב-21 במרץ לא יתאפשר בישראל באצטדיון בלומפילד, הנבחרת תארח את יריבתה בבודפשט, בביתה של אויפשט - אצטדיון סוסה פרנץ, בו התארחה ישראל נגד בלארוס במוקדמות היורו בחודש יוני האחרון.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ: "אנחנו עדיין מקווים שיתאפשר לנו לארח את המשחק החשוב בארץ לעיני אצטדיון מלא, אבל באותה עת, עלינו גם להיות ריאליים. הונגריה סייעה לנו רבות באירוח משחקי הנבחרת הבוגרת ונבחרת הנשים במהלך המלחמה, וגם הפעם אני חש חובה להודות לה על הנכונות והעזרה. אני מאמין שאם לא תהיה ברירה והמשחק יתקיים מחוץ לישראל, הקהל האדיר שלנו יגיע לדחוף את הנבחרת בדרך ליורו 2024".

שחקני נבחרת ישראל מודים לקהל. ATTILA KISBENEDEK/AFP, GettyImages
הקהל הישראלי כבר הגיע לבודפשט באחרונה/GettyImages, ATTILA KISBENEDEK/AFP

כפי שהזכיר זוארץ, אחרי פרוץ המלחמה נאלצה נבחרת ישראל להעתיק את משחקיה הביתיים אל בודפשט, בירת הונגריה. את התיקו נגד שוויץ וההפסד לרומניה רשמה הנבחרת בפאנצ'ו ארנה, וכעת תעבור לארח באצטדיון אחר בעיר, אם יהיה בכך צורך.

כזכור, מי שתעלה מבין ישראל ואיסלנד תפגוש את המנצחת בחצי הגמר בין אוקראינה לבוסניה, על הכרטיס ליורו 2024.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully