וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת החתימה את ג'וואן ג'ונסון, הפועל ב"ש את ג'רוויס וויליאמס

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 19:35

ג'ונסון (34, 2.07 מ') שיחק בין היתר בקובאן ובאיירן מינכן: "שחקן עם יכולות מוכחות". וויליאמס (31, 2.03 מ') שיחק בשנתיים הקודמות בריטאס וילנה. המנהל המקצועי של ב"ש דניאל רביץ: "שחקן מנוסה שיוסיף לאינטנסיביות שלנו"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום (רביעי) על צירופו של הסנטר האמריקאי ג'רוויס וויליאמס (31, 2.03 מ').

וויליאמס, בוגר אוניברסיטת מארי סטייט, החל את דרכו האירופית בסלסק הפולנית, עבר לטופאש בורסיה הטורקית והמשיך גם בליגה הצרפתית השנייה, בליגה ההולנדית ובליגה האיטלקית.

בשנתיים האחרונות שיחק בריטאס וילנה הליטאית כשבעונתו האחרונה העמיד בליגה המקומית 7.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק, ובליגת האלופות של פיב"א 5.6 נקודות ו-3.6 ריבאונדים. בקיץ חתם בטרפני האיטלקית לשנתיים, אך עקב סיבות אישיות נאלץ לוותר על החוזה ולהשאר בארצות הברית.

דניאל רביץ המנהל הספורטיבי, אמר: "אנחנו מאוד שמחים על צירופו של ג'רוויס לקבוצה. היה חשוב לנו למצוא שחקן עם סט תכונות מאוד מסוימות והוא בדיוק הסוג הזה. ג'רוויס שחקן מנוסה, הוא יוסיף לנו לאינטנסיביות וליכולת לשמור טוב יותר כקבוצה ואנחנו מצפים מאוד כבר לראות אותו משחק".

שחקן הפועל באר שבע ג'רוויס וויליאמס. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקן פנים מנוסה. וויליאמס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע
שחקן הפועל אילת  ג'וואן ג'ונסון. האתר הרשמי של הפועל אילת, אתר רשמי
גם לו הרבה נסיון. ג'ונסון/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל אילת

גם הפועל אילת צירפה שחקן פנים מנוסה - ג'וואן ג'ונסון (34, 2.07 מ') האמריקאי, שעבר בין היתר בבשיקטאש, דרושאפקה, קובאן ובאיירן מינכן. את העונה הנוכחית החל בברינדיסי האיטלקית. יו"ר הפועל אילת טל פנחס אמר: "שמח על הצטרפותו של ג'וואן לשורות המועדון. מדובר בשחקן עם יכולות מוכחות ועם ניסיון שיעזור לנו להגיע למטרות שלנו בהמשך העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully