וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אלת בייסבול וסכין יפני: נעצר אוהד לפני גמר גביע הטוטו

תושב ראשון לציון בן 20 עוכב לחקירה, לאחר ששהה בגילופין והחזיק בשני כלי תקיפה. זמן קצר קודם לכן, מכבי ת"א ומכבי חיפה יצאו בקריאה משותפת לאוהדים: "לעודד בכבוד ובספורטיביות"

תיקתקנו, 24.1/ספורט1

שוטרי מחוז מרכז עיכבו הערב (רביעי) באצטדיון בנתניה תושב ראשון לציון בן 20, לאחר שתפסו ברשותו כלי תקיפה זמן קצר לפני פתיחת גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב למכבי חיפה.

"שוטרי תחנת נתניה נפרסו משעות אחה"צ המוקדמות סביב האצטדיון בנתניה על מנת לאבטח את באי המשחק ולהכווין את התנועה במקום", אמרו במשטרה. בתוך כך, במהלך הפעילות השוטרים הבחינו בחשוד ולאחר שקראו לו לעצור, ניסה להימלט תוך שהוא משליך חפצים שהיו ברשותו. לאחר מרדף קצר עצרו השוטרים את החשוד ואיתרו את כלי התקיפה שזרק - אלת בייסבול וסכין יפנית. החשוד עוכב לחקירה, לאחר ששהה גם בגילופין.

מחבט בייסבול, סכין. דוברות משטרת ישראל
כלי התקיפה שנעצרו/דוברות משטרת ישראל

מספר שעות לפני פתיחת גמר גביע הטוטו, יצאו היום (רביעי) מנהלת הליגות, מכבי חיפה ומכבי תל אביב בקריאה משותפת לקהל האוהדים להגיע לתמוך בקבוצותיהם, אך להימנע מעימותים עם שחקני וקהל הקבוצה היריבה.

בן מנספורד, מנכ"ל מכבי תל אביב: "אנו חווים ימים קשים מאוד והמחשבות נמצאות עם המשפחות אשר איבדו את האהובים שלהם ועם המשפחות אשר נמצאות בדאגה תמידית לגורל בנותיהן ובניהם השומרים על ביטחון המדינה. אנו ברי מזל שנתנה לנו הזכות לשחק כדורגל הערב בגמר גביע הטוטו. היריבות הספורטיבית נמצאת בבסיסו של כל מפגש בין קבוצות יריבות ואני בטוח כי אוהדי הקבוצות יעשו הכל בכדי לתמוך בקבוצתם, יחד עם זאת ובמיוחד בימים קשים אלו. בוא נוודא שבסיום המשחק נדבר על כדורגל ועל המשחק עצמו ולא על שום דבר אחר פרט להנאה שהמשחק המופלא הזה מעניק לנו".

איציק עובדיה, מנכ"ל מכבי חיפה: "כולנו חווים תקופה מורכבת מהקשות שידענו. מדי יום מהדהדים השמות וסיפורי חיים שנקטפו באיבם והכאב עצום. הכדורגל בתקופה זו משמש כמפלט, אך ליבנו מלא דאגה לאלו המחרפים את נפשם בחזית על מנת שנוכל לקיים שגרה ולשחק כדורגל. לכל אותם גיבורים בחזית בקשה אחת, לשמור על אחדות בע , בכל מקום וגם במגרשי הכדורגל . והערב הזה על אחת כמה וכמה. נמשיך לעודד ולדחוף כל אחד ואחת את קבוצתו, בכבוד ובספורטיביות".

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון: "כבר כמה חודשים שהלב של כולנו נמצא בעזה ובגבול הצפון - עם החטופים, עם חיילי צה"ל שנלחמים יחד כתף לכתף ועם חללי צה"ל שבזכות קורבנם אנו יכולים להמשיך ולשחק כדורגל בעורף. בימים אחרים המשחק הערב היה חגיגה של כדורגל ישראלי ברמה הגבוהה ביותר. אבל הערב לצד השמחה והרצון לנצח נהיה עם דמעה בעין ומועקה בלב. הערב כולנו קודם כל ישראלים - כולנו עם אחד. אני פונה לקהל האוהדים משני הצדדים; אנא הגיעו למשחק לתמוך בקבוצתכם בצורה ספורטיבית וללא אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully