וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסלול של ואן לוון או איביץ'? "בלי תארים, קין לא ימשיך במכבי ת"א"

בעקבות התקופה הפחות טובה, גם באירלנד משנים דיסקט ומדברים במונחים של הישרדות: "עומס המשחקים העמיד את הקבוצה בלחץ"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

באירלנד עקבו בהנאה אחרי תחילת הקדנציה של רובי קין במכבי תל אביב, אבל עם בואו של המשבר הראשון, גם שם ההתלהבות מתחילה להתפוגג. עד לפני מספר שבועות דיווחו במולדתו על סיפור הצלחה ואף היה מי שכבר דחף למינויו של קין למאמן הנבחרת, אולם כעת נשמעות זמירות שונות - וגם בתקשורת האירית מדברים קודם כל במונחים של הישרדות.

"שבעת החודשים הראשונים של רובי קין בישראל מלאים באירועים והתפתחויות", כתבו הבוקר (רביעי) במגזין "אייריש טיימס" לקראת המשחק של מכבי תל אביב נגד מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו, בסופו יוכל קין לחגוג תואר ראשון כמאמן ראשי. "אחרי שצלח בתקופה מרשימה את תחילת המלחמה, בשבועות האחרונים עומס המשחקים והמסגרות התחיל להלחיץ את הקבוצה, שאיבדה הרבה נקודות".

לפי הכותב, "זכייה בתארים היא הדבר היחיד שמסוגל לתת ביטחון תעסוקתי כלשהו במכבי תל אביב. בלי תארים, קין יהיה בסכנה. ולאדן איביץ' היה המאמן האחרון שהשלים עונה מלאה במכבי תל אביב, בעוד מאמנים כמו יורגוס דוניס, פטריק ואן לוון, מלאדן קרסטאיץ' ואייטור קראנקה פוטרו אחרי חצי שנה ומטה, כי לא עמדו ביעדים הברורים".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מקרה ואן לוון 2? רובי קין/קובי אליהו

"קין חייב להביא תארים, וזה צריך להתחיל הערב", סיכמו בכתבה - ונראה שבמכבי תל אביב מסכימים.

קין יערוך הערב את משחקו ה-30 כמאמן מכבי תל אביב. עד כה הוא רשם 22 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושני הפסדים, ועומד על מאזן מרשים של 83% הצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully