וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטורף, לא ראיתי דבר כזה": שערוריית השיפוט שמסעירה את ה-NBA

עודכן לאחרונה: 24.1.2024 / 10:57

מעט אחרי ההודעה על 10 (!) טעויות ב-2 דקות במשחק של מינסוטה, פורטלנד צפויה לערער על ההחלטה השנויה במחלוקת בהפסד לת'אנדר. מה ההסבר של השופטים?

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

שערוריות שיפוט מסעירות את ה-NBA ביממה האחרונה. כמה שעות אחרי שהליגה הודתה שבבדיקת שתי הדקות האחרונות התגלו עשר (!) טעויות שיפוט במשחק שבין שארלוט למינסוטה (רק 3 מהן לטובת מינסוטה, שהפסידה 128:125) - הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעה פרשה נוספת, עם תקרית שנויה במחלוקת בסיום המשחק שבין פורטלנד לאוקלהומה סיטי.

פורטלנד צפויה אף להגיש תלונה ולערער על התוצאה של המשחק, שבו הפסידה 111:109 לת'אנדר. הבלייזרס טוענים שהמאמן צ'ונסי בילאפס - כשהם ביתרון 108:109- דרש בצורה ברורה פסק זמן לפני שהשופט שרק שרק להקפצה כפולה של מלקולם ברוגדון 15.1 שניות לסיום.

בתגובה, בילאפס הגיב בכעס, והתעקש שביקש את הטיים-אאוט בזמן. בתגובה השופטים העניקו לו שתי עבירות טכניות - כולל שנייה אחרי שנכנס למגרש והתווכח - והוא הורחק לשניות הסיום של המשחק.

"יש לנו פסקי זמן", אמר בילאפס לאחר מכן. "השופטים בדרך כלל מוכנים לזה, אתם יודעים, למקרה כזה, לסיטואציה כזו. אני על קו חצי מגרש, מנסה לבקש פסק זמן. זה פשוט מתסכל. החבר'ה שלי שיחקו טוב מדי בשביל לקבל דבר כזה. זה מתסכל".

על פי ראש צוות השיפוט ביל קנדי, בילאפס לא קיבל פסק זמן מכיוון שהשופט היה מרוכז במשחק שלפניו, מה ש"הקשה עליו" לשמוע ולראות את בקשתו של בילאפס.

ג'ון הולינגר מה"אתלטיק" (לשעבר סגן נשיא ממפיס) צייץ: "סיום מטורף ב-OKC. לא זוכר שראיתי אי פעם מאמן עם יתרון של נקודה ב-30 השניות האחרונות מקבל שתי טכניות ומורחק. בילאפס ביקש פסק זמן אבל אתה אף פעם לא מקבל פסק זמן כזה מאחורי המהלך, השופטים לא יכולים לשמוע או לראות אותך".

הבעיה של פורטלנד היא שה-NBA לא מאשר לעתים קרובות ערעורים: זה קרה רק שש פעמים בהיסטוריה, כשהפעם האחרונה הייתה ב-19 בדצמבר 2007, כאשר סנטר מיאמי, שאקיל אוניל, יצא בטעות עם שש עבירות כאשר היו לו רק חמש. המשחק חודש ב-8 במרץ 2008, אך אף אחת מהקבוצות לא קלעה ב-51.9 השניות ששוחזרו מההארכה, וההוקס ניצחו 111:114. לפני חידוש המשחק, אוניל הועבר בטרייד לפיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully