וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קיץ עמוס: "לורנזו בראון מתכוון לשחק במדי נבחרת ספרד"

בספרד דווח שרכז מכבי תל אביב הודיע לאיגוד הכדורסל המקומי על כוונתו לשחק בטורניר הקדם אולימפי בתחילת יולי, העפלה לפריז תקצר משמעותית את המנוחה שלו לפני העונה הבאה

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - בילבאו 80:95/ספורט1

אחרי שבקיץ שעבר לקח הפסקה מכדורסל הנבחרות, הקיץ הקרוב של לורנזו בראון עשוי להיות עמוס במיוחד. ב"מארקה" הספרדי דווח כי הרכז של מכבי תל אביב והמתאזרח של נבחרת ספרד הודיע לאנשי איגוד הכדורסל בספרד כי בכוונתו להתייצב לטורניר הקדם אולימפי, שייערך בוולנסיה בין ה-2 ל-7 ביולי.

בראון כזכור היה גורם משמעותי בזכייה של ספרד ביורובאסקט 2022, וב"מארקה" הגדירו את ההתחייבות שלו כ"אנחת רווחה עבור המאמן סרג'יו סקאריולו". אם מכבי תל אביב תגיע לגמר הפלייאוף בישראל, לבראון תהיה מעט מאוד מנוחה יצטרף לאחר מכן כמעט באופן מיידי לחבריו לנבחרת. הגעה למשחקים האולימפיים שייערכו בין ה-27 ליולי ל-11 באוגוסט, והקיץ שלו יהיה קצר עוד יותר וכך גם המנוחה שלו לפני העונה הבאה במכבי תל אביב, שם הוא עדיין יהיה תחת חוזה.

לורנזו בראון, נבחרת ספרד. Levan Verdzeuli, GettyImages
תמונה שנראה גם הקיץ. לורנזו בראון בנבחרת ספרד/GettyImages, Levan Verdzeuli

"זו בשורה נהדרת לכדורסל הספרדי, כשבתחילת 2024 יש שחקני נבחרת מעטים שמרשימים מסיבה כזו או אחרת", ניתחו ב"מארקה", "במצב הזה, לכישרון ולהכוונה של בראון יש השפעה מכרעת. זה חיזוק יוצא מן הכלל, לאור העובדה שעתידו של ריקי רוביו בכדורסל עדיין לא ברור". בכתבה אף נטען כי רודי פרננדס מכוון להופעה במשחקים האולימפית בפעם השישית בקריירה. אם יעשה זאת, הוא יהפוך לכדורסלן הראשון שעושה זאת (גם בגברים וגם בנשים).

באליפות העולם בקיץ שעבר, בלי בראון, ספרד הודחה בשלב הבתים השני ועל כן מקומה במשחקים האולימפיים בקיץ הקרוב בפריז לא הובטחו אוטומטית. ספרד תארח את אחד מבין ארבעת מסלולי המוקדמות, כשמסלולה מכיל שני בתים ובכל אחד שלוש נבחרות. שתי הראשונות עולות לחצי הגמר, ורק הנבחרת שתנצח במשחק הגמר תופיע במשחקים בפריז. לה רוחה הוגרלה לבית נוח עם לבנון ואנגולה, כשהבית המקביל בוולנסיה כולל את פינלנד, פולין, ואיי הבהאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully