וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סק התרגש: "אלוהים איתי", חבריו חגגו איתו: "האיש והאקדח במצח"

בלם מכבי חיפה הגיב באמוציונליות למשחק הפריצה שלו בנבחרת סנגל. בתקשורת העניקו לו ציון 8.5: "הוכיח שהוא יותר ממחליף"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה מתכוננת לגמר גביע הטוטו, עבדולאי סק חוגג את אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלו. הבלם כבש בניצחון 0:2 של נבחרת סנגל על גינאה והוכתר לאיש המשחק, אחרי שקיבל מקום בהרכב בעקבות פציעה של חברו לנבחרת, והוכיח את עצמו מעל ומעבר.

"אני מודה לאלוהים על הרגע הזה", נראה סק נרגש בסיום. "אני מאושר שכבשתי את שערי הראשון באליפות אפריקה ושנבחרתי למצטיין. במשחק הקודם ששיחקתי באליפות אפריקה הייתה לי הזדמנות לכבוש ופספסתי אותה, היום קיבלתי צ'אנס נוסף ושמתי את ברשת. זאת סגירת מעגל".

שחקני סנגל חגגו עם סק, ונראו מתפרצים למסיבת העיתונאים בשעה שדיבר בה, כשהם מציינים איתו את הרגע המיוחד. "אני שחקן סבלני. אלוהים החליט שלא אשחק אפילו דקה אחת באליפות אפריקה הקודמת, ושהפעם איכנס ואכבוש. חשבתי חיובי כל הזמן, סמכתי על המאמן ועל חבריי לנבחרת, הם תמיד עוזרים לי".

שחקני סנגל חגגו עם סק, ועבדו דיאלו צייץ: "מגיעות מחמאות מיוחדת לאיש עם האקדח במצח, עבדולאי סק", כשהוא מתייחס לנגיחות העוצמתיות שלו.

גם בתקשורת המקומית שיבחו את סק. באתר "WIWISport" הסנגלי העניקו לו ציון 8.5, הגבוה ביותר בנבחרת. "הבלם של מכבי חיפה ניצל עד תום את ההזדמנות להראות את הפוטנציאל שלו בשני צידי המגרש", כתבו. באתר "סנגווב" כתבו על סק: "כמה עוצמות! הוא הראה במשחק הזה שהוא יותר ממחליף. עם תצוגה כזאת, הוא ללא ספק יגרום למאמן לחשוב עליו בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully