וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד שבוע בלעדיו: מילסון בכל זאת יחזור נגד מכבי חיפה?

ההעפלה המפתיעה של אנגולה לשמינית גמר אליפות אפריקה דחתה עוד קצת את הקאמבק של שחקן הכנף, שמכבי תל אביב מתקשה להסתדר בלעדיו. למרות זאת, סדר המשחקים וההצטלבות שבדרך מגבירים את הסיכויים שהוא ושואו יוכלו להשתתף במשחק העונה הבא ב-5 בפברואר

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.1/ספורט1

אם לפני אליפות אפריקה תהינו מי תיפגע יותר כתוצאה מעזיבתו של הזר הבכיר שלה - מכבי חיפה בלי עבדולאי סק ומכבי תל אביב ללא מילסון - השבועות האחרונים סיפקו תשובה חד משמעית.

שישה משחקים עברה מכבי תל אביב ללא שחקן הכנף המצטיין שלה, ובינתיים שילמה מחיר כבד למדי. מאז המשחק נגד הפועל חיפה שהיה האחרון של מילסון לפני הצטרפותו לנבחרת אנגולה, הקבוצה של רובי קין השיגה 9 נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות, איבדה כמעט לחלוטין יתרון 10 נקודות שהיה לה מול מכבי חיפה במאבק על הפסגה, ובנוסף איבדה הרבה מאוד ביטחון ומחץ.

מכבי תל אביב קיוותה שבניגוד לעבדולאי סק שמועמד להמשיך עם נבחרת סנגל עד השלבים האחרונים בטורניר, מילסון יחזור במהרה. אבל אתמול (שלישי) התוכניות השתבשו, לאחר שאנגולה גברה 0:2 על בורקינה פאסו ובאופן מפתיע (והיסטורי) עלתה לשלב שמינית הגמר.

המשמעות היא שמילסון ושואו (שכמו סק, גם בלעדיו מכבי חיפה מסתדרת היטב) לא יחזרו לישראל בחודש ינואר. בנוסף לששת המשחקים שהחמיץ עד כה ולגמר גביע הטוטו שיפספס הערב, מילסון ייעדר גם מהמשחקים נגד הפועל חדרה (חוץ, גביע) והפועל ירושלים (בית, ליגה). שואו יפספס את משחק הגביע נגד הפועל כפר סבא ומשחק הליגה מול הפועל באר שבע בטרנר.

מילסון, שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
מכבי תל אביב ממשיכה לחכות. מילסון/ברני ארדוב

בינתיים מילסון עושה חיים עם נבחרת אנגולה

מצד שני, העובדה שאנגולה סיימה כראש בית מקדימה לה מעט את לוח הזמנים. ב-27 בינואר היא תפגוש בשמינית הגמר או את זמביה של אברהם גרנט או את נמיביה, וגם אם תמשיך להפתיע ותצלח את המשחק, ברבע הגמר מסתמנת לה משוכה שעל פניו נראית בלתי עבירה - קמרון או ניגריה, אחת הפייבוריטיות לזכות בטורניר.

משחק רבע הגמר אליו אנגולה תשאף להגיע, יתקיים ב-2 בפברואר - שלושה ימים לפני משחק העונה השני בליגה, בו מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב.

עבדולאי סק באימון נבחרת סנגל. Matthew Ashton - AMA, GettyImages
כצפוי, השהות שלו בחוף השנהב מתארכת. עבדולאי סק/GettyImages, Matthew Ashton - AMA

באשר לעבדולאי סק, החזרה עשויה להתאחר כצפוי. סנגל תשחק בשמינית הגמר ב-29 בינואר (זהות היריבה עדיין לא ידועה) ואם לא תופתע ותמעד, תשחק ברבע הגמר ב-3 בפברואר. גם אם תודח בשלב 8 הגדולות, ספק רב אם סק יוכל להגיע לישראל ולהתכונן כראוי למשחק העונה השני שיתקיים כעבור יומיים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully