וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאוס בסין: מאות מעריצים של כריסטיאנו רונאלדו פרצו לבית המלון

הכוכב נפצע והמשחקים שתוכננו לאל נאסר בוטלו, האוהדים לא ויתרו על ההזדמנות לראות את CR7 ופרצו את מעגלי האבטחה. גם המשחק נגד אינטר מיאמי ומסי יבוטל?

מחוץ לקווים, 23.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אל נאסר הסעודית כבר הגיעה לסין ונערכה לקיומם של שני משחקי ידידות, אלא שהם לא יתקיימו בעקבות פציעתו של הכוכב הגדול כריסטיאנו רונאלדו. הפורטוגלי התנצל היום (שלישי) על ביטול מסע המשחקים מכיוון שלא יוכל ליטול חלק והבהיר במסיבת עיתונאים: "אני אוהב את המדינה, אוהב להיות כאן ומצטער שאני לא יכול לשחק בפניכם. בבקשה אל תהיו עצובים, אני שחקן שלא מרבה להיפצע ב-22 השנים שלי וזה מעציב אותי מאוד. לצערתי אי אפשר לשלוט בהכל".

אז לכר הדשא בסין כריסטיאנו רונאלדו לא יעלה בקרוב, אבל מאות סינים שידעו שכריסטיאנו רונאלדו נמצא בעיר לא ויתרו על ההזדמנות לפגוש אותו ואלו הגיעו לבית המלון שבו שוכנת אל נאסר ויצרו "כאוס של ממש", לפי התקשורת המקומית. הם הצליחו לעבור את מעגל האבטחה, להיכנס לבית המלון ולצעוק את שמו של כריסטיאנו רונאלדו, בתקווה שייצא אליהם.

צפו במאות אוהדים סיניים מנסים לפרוץ לבית המלון

לפי ESPN, גם המשחק בין אל נאסר לאינטר מיאמי, מה שעשוי היה להיות "הריקוד האחרון" של כריסטיאנו רונאלדו וליאונל מסי על מגרש אחד, בספק גדול בעקבות הפציעה של CR7. הקבוצות אמורות להיפגש ב-1 בפברואר בריאד, ערב הסעודית, אולם לא ברור אם יתקיים מפגש כזה כעת - על אף שהסעודים בוודאי יסתפקו ב-90 דקות שבהן יתאפשר להם לראות מקרוב את מסי וכנראה שזו גם הסיבה שטרם התקבלה החלטה, כך שנכון לכתיבת שורות אלה המשחק ייערך כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully