וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון פתחה את שלב הטופ 16 בהפסד למורסיה

הספרדים כבר הובילו ב-24 הפרש, סמית' (18 נק') סייע לקבוצה של שרף לשוב למשחק, אבל אניס וקאופיין עם 16 נק' כ"א קבעו 61:78 למארחת

הפועל חולון פתחה הערב (שלישי) את שלב הטופ 16 בליגת האלופות של פיב"א ברגל שמאל עם הפסד 78:61 למורסיה הספרדית. המארחת עלתה ליתרון דו ספרתי בשלב מוקדם שנשמר לאורך רוב שלבי המשחק ועלתה לראשות הבית עם עוד ניצחון ביתי ביכולת מרשימה, אחרי שעשתה זאת העונה כבר על חשבון ברצלונה, ריאל מדריד, באסקוניה וגראן קנאריה.

המשחק נפתח בצורה צמודה כשג'סטין סמית' היה הבולט בין הקלעים בסגול, אך דייויד ילינק פתח מבערים מחוץ לקשת והוביל את מורסיה ל-11:13. הרבע השני המשיך ריצת 3:13 של הספרדים והיתרון הדו ספרתי נשמר בזכות דקות נהדרות של דילן אניס (16 נק'). האנס ואנוויין (9 נק') סחט שלשה ועבירה, אבל זה היה הרבע של המארחת עם 28:44 בהפסקה. מורסיה כבר הגיעה ליתרון 24 במהלך הרבע השלישי, לפני שסי ג'יי האריס (17 נק') הגיב עם ריצת 0:10 ב-44:60 של הספרדים לקראת הרבע האחרון. גם דקות טובות של סמית' (18 נק') לא הספיקו בניצחון ספרדי עם 61:78 ששם את חולון בעמדה נחותה יותר בפתיחת הטופ 16.

במחזור הבא הפועל חולון תארח את א.א.ק אתונה שהפסידה גם היא במחזור הראשון של שלב הטופ 16, בתקווה להשיג ניצחון בכורה בסיבוב.

קלעו להפועל חולון: ג'סטין סמית (8/10 מהשדה) 18, סי ג'יי האריס 17, האנס ואנוויין 9, נתנאל ארצי 6, יותם חנוכי (9 ריב') 4, דרו קרופורד 3, ניב משגב ושון דאוסון (7 ריב') 2 כ"א. דאנדרה ברנס ושחר עמיר שותפו ולא שלעו.

שון דאוסון הפועל חולון. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
הפסד חוץ בפתיחת שלב הטופ 16. דאוסון/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

שרף פתח בחמישייה עם דרו קרופורד, שון דאוסון, יותם חנוכי, סי ג'יי האריס וג'סטין סמית'. האריס היה אחראי על הנקודות הראשונות, אבל מרקו טודורוביץ' סידר יתרון לספרדים בשלב מוקדם. לודוויג האקנסון קלע מחוץ לקשת, סמית' סיים מתחת לטבעת וההפרש ירד ל-3 למורסיה. ארצי הצליח להחזיר את היתרון לחולון דקה לסיום הרבע, דייויד ילינק צלף מחוץ לקשת וקבע 11:13 למורסיה.

רבע 2

דסטין סלבה פתח את הרבע השני עם שלשה שהגדילה את היתרון הספרדי וסל של מוסא דיאגנה קבע 11:18 ופסק זמן של שרף. ילינק המשיך לככב מחוץ לקשת וההפרש גדול לדו ספרתי. דילן אניס הוסיף נקודות מהקו ועוד שלשה של טרוי קאופיין קבעה 18:33 3 דקות לסיום המחצית. חנוכי דייק פעמיים מהקו בניסיון של חולון מעט לחזור לעניינים, האנס ואנוויין הצטרף לקליעות מהעונשין והוסיף בעצמו שלשה ועבירה, אך זה היה הרבע של הספרדים שירדו למחצית ביתרון 28:44.

האנס ואנוויין הפועל חולון. ליגת האלופות של פיב"א, אתר רשמי
יקוו להשתפר נגד א.א.ק אתונה. ואנוויין/אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

רבע 3

ההפרש צמח ל-20 בפתיחת הרבע השלישי כשקאופיין המשיך להוביל את קלעי מורסיה. האריס צמצם נזקים, ארצי קלע מהקו, אבל הספרדים חצו את רף 20 הנקודות. שלשה של האריס ונקודות של סמית' הורידו את ההפרש בריצת 0:10. נמניה רדוביץ' השתיק את הספסל הסגול עם קליעה על הבאזר שהלהיבה את הקהל הביתי ועוד קליעה שלו קבעה 44:60 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

קרופורד פתח את הרבע הרביעי עם שלשה שהורידה את היתרון הספרדי ל-13. מוריסה הגיבה בריצת 0:6 שכפתה פסק זמן מהיר של שרף לעצור את הדהירה כשהפער נפתח מחדש. סמית' סחט סל ועבירה במהלך יפה, האריס סיים מצוין בלייאפ וחמש דקות לסיום ההפרש עמד על 14. קאופיין צלף מחוץ לקשת, ג'סטין בכדרור מדהים הגיע ל-15 נקודות, אך זה הסתיים עם 61:78 למורסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully