וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "מכבי חיפה נראית טוב, חושבים איך לחזור למומנטום מחדש"

23.1.2024 / 15:48

מאמן מכבי תל אביב לקראת גמר גביע הטוטו (רביעי, 20:00): "אין דבר יותר גדול ממשחק גמר, ייתכן שעבור חלק זו תהיה הפעם הראשונה. בשביל זה כולנו משחקים כדורגל". עידן נחמיאס ייעדר

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

מכבי תל אביב איבדה תוך שבועיים את היתרון הגדול שלה בצמרת ליגת העל אחרי שניצחה משחק אחד בלבד מחמשת האחרונים, רצף שבמהלכו גם ספגה את הפסדה הראשון העונה בזירה המקומית כאשר נכנעה למכבי חיפה. מחר (רביעי, 20:00) רובי קין ושחקניו שוב יפגשו את האלופה והפעם למשחק גמר שיכריע מי מהן תזכה בגביע הטוטו.

לקראת המשחק אמר רובי קין: "אין לנו יותר מדי זמן להתאמן ולהכין את הקבוצה כי אנחנו משחקים כל כמה ימים, אבל לכן צריך להשתמש בסגל וזה המצב אצל כולם. זה גם יכול להציל אותך אחרי משחק לא טוב, תיקו כמו שקרה לנו או הפסד, לדעת שיש עוד משחק מעבר לפינה כדי לחזור למסלול הניצחונות. דובר במשחק גמר ואין דבר יותר גדול מזה, יכול להיות שעבור חלק מהשחקנים זה גמר ראשון וזו הסיבה שמשחקים כדורגל - כולם רוצים להיות מעורבים במשחקים מהסוג הזה".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
קין/מאור אלקסלסי
sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עידן נחמיאס, מכבי תל אביב. אריאל שלום
יחסר לקין בגמר גביע הטוטו. עידן נחמיאס/אריאל שלום

עוד אמר האירי לקראת המפגש עם מכבי חיפה: "אנחנו קבוצה טובה ואני חושב על הדרך שבה נופיע וכיצד נוכל לייצר מומנטום. אנחנו פוגשים קבוצה שנמצאת בכושר מצוין בששת השבועות האחרונים, ואנחנו ציפינו שזה יקרה אחרי מה שהם עשו בשנים האחרונות. עידן (נחמיאס, י.ט) ייעדר, אנחנו נתאמן רק במהלך היום ונראה מה מצב הסגל, אבל אני מקווה שכולם יהיו כשירים ויוכלו לעזור לנו לנצח במשחק גדול כמו גמר גביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully