וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תנקום בגינזבורג? פרנקו: "נדע לעשות את העבודה"

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 21:36

אחרי שני הפסדים רצופים באירופה והניצחון הגדול בדרבי, יארחו האדומים את פרומטיי האוקראינית (19:30, ספורט 1), שגברה עליהם בסיבוב הראשון בריגה. ניצחון יקרב להבטחת המקום השני בבית

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

העונה האירופית של הפועל תל אביב תימשך מחר (רביעי, 19:30, ספורט 1) כשהאדומים יארחו בבלגרד את פרומטיי האוקראינית של ננו גינזבורג. הפועל תל אביב מגיעה למשחק מהמקום השני בבית א' של היורוקאפ כשבמאזנה 11 ניצחונות וארבעה הפסדים, ואילו פרומטיי מדורגת במקום השישי עם שמונה ניצחונות ושבעה הפסדים. בסיבוב הראשון ניצחו האוקראינים בריגה 89:98.

האדומים מתייצבים אחרי הניצחון הגדול בדרבי התל אביבי בתחילת השבוע, שהכניס אותם למצב רוח טוב לפני משחקי ההכרעה באירופה. החבורה של דני פרנקו עדיין חסרה שלושה שחקנים זרים, אבל מקווה שתקבל את בריאן אנגולה ובעיקר את קסבייר מנפורד ביכולת טובה יותר אחרי הדרבי המוצלח.

לקראת המשחק אמר פרנקו: "אנחנו בישורת האחרונה של היורוקאפ ולקראת עוד משחק קשה מול קבוצה שונה בתכלית מהקבוצה של הסיבוב הראשון, קבוצה שנמצאת בתקופה טובה מאוד. מהצד שלנו ננסה להמשיך את המומנטום של הדרבי ולעשות עוד צעד קדימה לקראת סיום שלב הבתים. אין לי ספק שיהיה לא קל, אבל אני מקווה ומאמין שכולנו יחד נדע לעשות את העבודה".

גיל בני הוסיף: "זה משחק חשוב ואנחנו מגיעים עם מטרה אחת ברורה - לסיים את המשחק מול פרומטיי עם ניצחון. הפקנו לקחים מהמשחק מול פריז ואנחנו מגיעים עם אנרגיות טובות אחרי הניצחון בדרבי. אנחנו משחקים מול יריבה טובה אבל אנחנו באים מוכנים ואין לי ספק שכל אחד יתן מעצמו את הכי טוב שיש."

קסבייר מנפורד, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
המומנטום מהדרבי יימשך? מנפורד/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב נחתה אתמול בשעות הלילה בבלגרד אחרי שביום ראשון העניק דני פרנקו יום חופש לשחקנים אחרי תקופה ארוכה. בשני ערכה הקבוצה אימון בהיכל שלמה, ולאחר מכן יצאה לשדה התעופה כשהפעם לא טסה בטיסה מיוחדת או ישירה.

המשחק הקרוב הוא מפתח גדול עבור האדומים. ניצחון על פרומטיי עשוי לקרב את האדומים מאוד אל המקום השני, במיוחד אם הערב תפסיד בדאלונה במשחק החוץ למוליכת הבית פריז. מצד שני, הפסד מחר עלול לדרדר את הפועל תל אביב עד המקום הרביעי בטבלה בשבוע הבא בספרד.

פרומטיי פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, כשלפני המשחק נגד הפועל תל אביב בסיבוב הקודם עמדה על מאזן עגום של שני ניצחונות בארבעה משחקים. השינויים בסגל ייצבו את הקבוצה שניצחה בארבעה מששת משחקיה האחרונים, אבל עדיין מדובר בקבוצת חוץ לא טובה ששני ניצחונות החוץ היחידים שלה העונה הגיעו נגד נועלות הטבלה של הבית - המבורג וצדביטה לובליאנה.

האוקראינים מגיעים למשחק בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום בפליי אין, ויפתח להם סיכוי להיכנס לשם מהמקום החמישי בטבלה, בעוד הפסד ישלח אותם למשחק גורלי בשבוע הבא נגד ונציה באיטליה.

את הקבוצה של ננו גינזבורג מוביל אקס הפועל באר שבע קיילב אגאדה עם 10.4 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים, כשלצידו מצטיין הגארד רון מארץ' עם 12.7 נקודות ושחקן הפנים טאי אודיאסה עם 11.1 נקודות למשחק. שחקן מוביל נוסף הוא הפורוורד האוקראיני אולכסנדר ליפוביי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully