וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת העל: הרצליה רוצה ניצחון שלישי ברציפות על חשבון עפולה

23.1.2024 / 13:57

משחק השלמה מהמחזור השני: הקבוצה של דן שמיר, מעודדת אחרי הניצחונות על קרית אתא והפועל חולון בחוץ, תארח בביתה את החבורה מהעמק (19:30) שתציג את שחקן הפנים החדש שלה - ג'סטין בריגס

איתן בורג, בני הרצליה. ברני ארדוב
בכושר מצוין. בורג/ברני ארדוב

משחקי ההשלמה בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (רביעי, 19:30) באולם היובל שבהרצליה שם תארח בני הרצליה את הפועל עפולה, במשחק מהמחזור השני. הרצליה מגיעה למשחק עם שני ניצחונות רצופים ובמאזנה חמישה ניצחונות וארבעה הפסדים. עפולה מדורגת במקום התשיעי עם ארבעה ניצחונות ושישה הפסדים. זה יהיה המפגש ה-11 בכל הזמנים בין הקבוצות בליגת העל, כשהמאזן עומד על 4:6 לטובת הרצליה.

אחרי שהתקשתה להפגין יציבות, השיגה בני הרצליה בשבוע החולף שני ניצחונות חוץ גדולים שהקפיצו אותם מעט בטבלה. החבורה של דן שמיר הפתיעה את עירוני קרית אתא בדיוק לפני שבוע בזכות רבע אחרון מצוין, והמשיכה עם המומנטום במוצאי שבת כשניצחה את הפועל חולון בחוץ. הרצליה מצאה במשחקים האחרונים כמה שחקנים בכושר טוב, כשבעיקר מדובר באיתן בורג שפתח את העונה עם 5 נקודות בממוצע בארבעה משחקים ראשונים ומאז קפץ ל-11.2 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים. בקבוצה יודעים שכדי לעשות את הצעד קדימה שהם רוצים, הם יצטרכו לדעת לשמור על יציבות גם במשחק נגד עפולה.

להפועל עפולה הייתה הפסקה קטנה של משחקים, כשתשעה ימים יעברו בין ההפסד שלה למכבי תל אביב עד למשחק נגד בני הרצליה. החבורה הצפונית צירפה במהלך הימים הללו את שחקן הפנים האמריקאי ג'סטין בריגס, שצפוי לערוך את הבכורה שלו בהרצליה, ומקווה לקבל בקרוב גם את תומר אסייג שעבר ניתוח קטן בכף רגלו לפני מספר שבועות. בקבוצה מאמינים ביכולתם להפתיע את הרצליה בחוץ, ויודעים שהמפתח לכך הוא הקשיחות שיצטרכו להציג. לעפולה ניצחון חוץ אחד בלבד העונה מארבעה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully