וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ספציה תאפשר לשון וייסמן לשים את השערוריות מאחוריו"

באיטליה מספרים על המגעים לצירופו של החלוץ הישראלי, "נכד לניצולי שואה". וגם לאוניית המעפילים אקסודוס יש אזכור חשוב

תקציר: אינטר ניצחה 0:1 את נאפולי וזכתה בסופר קאפ/ספורט1

באתר cittadellaspezia ניתחו הבוקר (שלישי) את המעבר המתקרב של שון וייסמן מגרנאדה לספציה, ובין היתר הזכירו את הנמל המפורסם בעיר שבמחוז ליגוריה.

אחרי מלחמת העולם השנייה כ-23 אלף מעפילים יהודים, רובם המכריע ניצולי שואה, הפליגו מנמל לה ספציה, בדרכם לישראל. בזכות תפקידו המרכזי במפעל ההעפלה, נמל לה ספציה זכה לכינוי "שער ציון". ועכשיו שון וייסמן בדרך להפוך לישראלי השני של הקבוצה אחרי סוף פודגוראנו.

"גרנאדה רוצה לשחרר את וייסמן, בין היתר בגלל הפוסטים שהוא פרסם והדהד בנוגע למלחמה (ומאז מחק)", כתבו בתקשורת המקומית בלה ספציה, "הפוסטים האלו הציבו אותו תחת ביקורת של אוהדי כדורגל בספרד, ובראשם אוהדי אוסאסונה שנקנסה אחרי קריאות נגדו - ועל פי הדיווחים גם הנפת תמונה שלו עם צלב קרס על החולצה".

"וייסמן, יליד חיפה, הוא נכדם של ניצלוי שואה שהגיעו לפלשתינה אחרי מלחמת העולם השנייה. לה ספציה, ממנה הפליגה אוניית המעפילים אקסודוס, נראית רחוקה מספיק מכל זה, כדי לאפשר לוויסמן לשים את השערוריות מאחוריו. הוא כבר אמר 'כן' למעבר, אבל עדיין צריך להגיע לסיכום עם גרנאדה בנוגע לתנאי העזיבה".

שון וייסמן, שחקן גרנאדה. Quality Sport Images, GettyImages
שון וייסמן, שחקן גרנאדה/GettyImages, Quality Sport Images

אם אכן יחתום בספציה, זו תהיה התחנה הראשונה של וייסמן באיטליה. מאז שעזב את ישראל הוא שיחק גם בוולפסברגר האוסטרית ובריאל ויאדוליד וגרנאדה הספרדיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully