וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רק שחקן אחד שוושינגטון לא מוכנה להעביר בטרייד. הוא לא דני אבדיה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 9:38

לפי שאמס צ'ראניה, כל שחקני הוויזארדס על השולחן - מלבד בילאל קוליבאלי. בארה"ב ניתחו: "צריך מכירת חיסול, הם מסריחים בכל מובן"

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת 23/מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

השעון מתקתק - חלון הטריידים ב-NBA יינעל ב-8 בפברואר, ובימים הקרובים צפויות הקבוצות השונות להעביר הילוך. חלקן בוודאי יחפשו להתחזק, בעוד אחרות שכבר פחות או יותר ויתרו על הפלייאוף יעדיפו לבחור בדרך ההפוכה ולאגור עוד בחירות דראפט ושחקנים צעירים.

וושינגטון היא בהחלט חלק מהקטגוריה השנייה. הוויזארדס מדורגים במקום הלפני אחרון במזרח עם מאזן עגום של 35:7, עם תשעה הפסדים בעשרת משחקיהם האחרונים, ומעט מאוד תקווה לעתיד. לפי העיתונאי הפופולרי שאמס צ'ראניה, כל שחקני הסגל מועמדים לעבור בחלון הטריידים הקרוב - כולם מלבד אחד: בילאל קוליבאלי.

"יש רק שחקן אחד שלא נמצא על השולחן - בילאל קוליבאלי", אמר צ'ראניה. "זו המציאות. זה השחקן היחיד שלא נלקח בחשבון. קבוצות הולכות ליצור קשר לגבי קייל קוזמה וטיוס ג'ונס".

ואכן, הצרפתי בן ה-19 (2.03 מ') שנבחר שביעי בדראפט האחרון בינתיים מספק את הסחורה. המספרים אמנם לא מרשימים - 8.3 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים למשחק - אך הפוטנציאל, בעיקר בחלק ההגנתי, ניכר.

שחקני וושינגטון וויזארדס בילאל קוליבאלי, דני אבדיה. Mitchell Leff, GettyImages
כמעט כולם על השולחן. אבדיה וקוליבאלי/GettyImages, Mitchell Leff

צ'ראניה וחבריו לתכנית הרשת Run It Back לא הזכירו את שמו של דני אבדיה כשחקן שאפשר לבנות עליו לקראת העתיד. שחקן העבר צ'נדלר פארונס ניתח את הוויזארדס ואמר: "הם מסריחים, הם מסריחים בכל מובן. היה להם מזל כשהם הצליחו לקחת את ג'ון וול ובראדלי ביל בדראפט, אבל מלבד זאת הבחירות שלהם לא טובות. כשאתה בוחר גרוע בדראפט, קשה לבנות קבוצה. אבל הם לעולם לא יצליחו להנחית שחקן חופשי טוב באמת. צריך מכירת חיסול. אני אוהב את קייל קוזמה, הלוואי שיגיע לסקרמנטו. יש שם שחקנים בעלי ערך. הייתי לוקח את דניאל גאפורד לקבוצה שלי".

לו וויליאמס הוסיף: "חשבתי שהם יגיעו לפלייאוף - אחרי העונה של ג'ורדן פול אשתקד, חשבתי שהוא יפרח שם. יש שם הרבה כישרון ושחקנים צעירים, אבל זה לא מתורגם לניצחונות. צריך לפוצץ שם הכל. יש קבוצות גרועות יותר, אבל וושינגטון ראשונה ברגעים מביכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully