וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין בלתי מנוצחת: 75:77 לאליצור רמלה בחוץ על בנות אשדוד

המארחות כמעט הפתיעו, אבל התעלות של וטורי וסימס בדקות האחרונות יצרו מהפך מושלם לטובת האלופה. הפועל הנחילה הפסד שני העונה לרמת גן

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

המחזור הפותח של הסיבוב השני בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל עמד הערב (שני) בסימן חזרתן של הזרות לליגה, עליית הרמה ושובם של המשחקים שקשה מאוד לנבא כיצד יתפתחו.

מכבי בנות אשדוד - אליצור רמלה 77:75

זה היה הניצחון הכי גדול של רמלה העונה, למרות שהיה הניצחון בפער הכי קטן. משחק שלם שבו אשדוד הובילה והייתה הקבוצה הטובה על המגרש, התנקז לדקות אחרונות מצוינות של רמלה, שבהן היא לקחה את ההחלטות הנכונות וניצלה טעויות של המארחת כדי לבצע מהפך מדהים, לנצח ולשמור על מאזן מושלם העונה של 0:10 - ועוד במגרש של אחת היריבות הישירות על תואר האליפות.

קלעו לאשדוד: הארט 26, ויויאנס 16, יעקב 14, לב 11, קארש 4, נחמה 4.

קלעו לרמלה: וטורי 25, סימס 22, רבר 11, רוטברג 8, ג'קסון 7, מוריס 4.

הפועל ראשון לציון - מכבי רמת גן 57:71

פתיחה נהדרת של ראשון לציון למשחק מול השנייה בטבלה הוכיח שהרוח הטובה שנושבת בקבוצה מעיר היין בשבועות האחרונים לא קשורה לזרות אלא לשיפור אמיתי, במיוחד כזה שמורגש מאז שעדן ציפל חזרה לקבוצה. זימרמן קלעה 21 וציפל הוסיפה 18 (וגם 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) וכך האורחת נחלה את הפסדה השני העונה.

קלעו לראשל"צ: זימרמן 21, ציפל 18, ווצ'קוביץ' 13, סויץ' 9, קארש 5, טרנר 5.

קלעו לרמת גן: אורו-נילי 18, אייזנר 16, בל 11, חדד 5, אדלמן 4, חתוקאי 3.

מכבי בנות אשדוד נגד אליצור רמלה. דני מרון, מנהלת הליגה, אתר רשמי
הניצחון הכי גדול של רמלה, בפער הכי קטן/אתר רשמי, דני מרון, מנהלת הליגה

הפועל לב ירושלים - אס"א ירושלים 56:69

עד לפני כמה ימים נראה היה שהדרבי הירושלמי מפגיש שתי קבוצות במומנטום הפוך שאין להן דבר במשותף, אבל השינויים הרבים בסגלים והצטרפות הזרות לא רק העלו את הרמה בליגה, אלא גם הפכו משחקים שיתכן והיו חד צדדיים קודם לכן למעניינים בהרבה. הפועל לב ירושלים נראתה עדיין מהירה ונפלאה התקפית ברבע הראשון של הדרבי כפי שהיא נראתה בכל השבועות האחרונים, אבל המרענן העיקרי הייתה ההופעה של אב"א ירושלים, שנראתה רעננה וחדה עם ההצטרפות של סידני זמברוטה ורנטה ברניז'ובה, גם אם זה לא הספיק לה בדרבי.

קלעו ללב ירושלים: ברון 19, ריצ'ארדסון 17, תירוש 14, קארי 10, קבדה 4, כיוף 3, גגולה 2.

קלעו לאס"א ירושלים: ברניז'ובה 16, זמברוטה 11, דרופ 11, בן אבי 8, בר גל 7, כהן 3.

א.ס רמת השרון - אליצור חולון 62:73

קריסטל ברדפורד, שחזרה גם היא לליגה שלנו, לא ירדה מהמגרש לרגע בכל 30 הדקות הראשונות של המשחק, אבל גם היא לא הצליחה למנוע מרמת השרון להבליט את היתרון האיכותי שלה, שנראה לעין יותר ויותר במחצית השנייה, שבה מיטשל וסער לקחו את העניינים לידיים. יתרון 43:56 לרמה"ש לפני הרבע האחרון רמז שהניצחון בדרך לקבוצה הביתית. חולון עוד הצליחה להשתחרר מעט התקפית ואפילו לנצח ברבע האחרון, בעיקר הודות לנקודות של שתי הזרות החדשות, אבל זה לא היה מספיק כדי לבצע מהפך. 62:73 לרמה"ש, שמשיגה ניצחון גם בערב שהתפתח קשה יותר מכפי שתכננה.

קלעו לרמה"ש: מיטשל 22, סער 17, יצחקי 12, קסטן 11, גנור 5, שוסטר 4, צוובנר 2.

קלעו לחולון: מוסבי 26, ברדפורד 19, רוט 9, וושדי 8.

מכבי חיפה - בנות פתח תקווה 67:83

בהחלט יתכן שהאנה ליטל ומורגן בייטי היו בדיוק שתי השחקניות שחסרו לחיפה כדי להפוך משחקים צמודים וטובים שלה לניצחונות שיקפיצו אותה קדימה. שתי הזרות החדשות לקחו את המושכות כבר בפתיחת המשחק הערב מול פתח תקווה ובזכות 13 נקודות משותפות הקפיצו את הקבוצה מהכרמל ליתרון 11:19 ברבע הראשון. מנגד, שתי הזרות החדשות של פתח תקווה, שרה סגרר האוסטרית ושיילה היל האוסטרלית, התקשו להיכנס לקצב במחצית הראשונה ודייקו ביחד רק בזריקה מתוך ה-10 המשותפות שלקחו עד אמצע הרבע השני. כך חיפה ברחה ליתרון דו ספרתי ורצה עד להבטחת הניצחון שנותן לה מרווח נשימה מיתר קבוצות התחתית והמון תקווה לקראת המשך העונה.

קלעו לחיפה: בייטי 30, רווח 20, ביתן 13, ליטל 10, זינגר 9, כנעאן 1.

קלעו לפ"ת: עזורי 21, היל 15, סגרר 14, חנון 11, גרט 3, פרפרה 2, פלג פלץ 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully