וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.1: אדר מיליטאו האריך חוזה, בנזמה סירב לעסקת השאלה

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 20:45

בלם ריאל מדריד יישאר עד 2028. חלוץ אל איתיחאד לא רצה להחליף קבוצה בסעודיה. פ.ס.ז' מגבירה את המאמצים לצירוף לני יורו, ליל תדרוש 50 מיליון יורו. וידאל שב הביתה וחתם בקולו-קולו, פיליפס על סף מעבר לווסטהאם בהשאלה עם אופציית רכישה ממנצ'סטר סיטי

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

העברות

* אדר מיליטאו שקרוב לשוב אחרי הפציעה הקשה האריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2028. הבלם בן ה-25 הוא שחקן הבלאנקוס החמישי שמאריך חוזה לאחרונה, אחרי ויניסיוס, רודריגו, פדריקו ואלוורדה ואדוארדו קמאבינגה.

* העסקה המרגשת של היום: ארתורו וידאל בן ה-36 שב לקבוצת נעוריו קולו-קולו הצ'יליאנית, 17 שנה לאחר שעזב אותה לבאייר לברקוזן.

* ויאריאל הודיעה על צירופו של ירסון מוסקרה, הבלם הקולומביאני בן ה-22 של וולבס האנגלית. הוא הושאל עד תום העונה, כשלושה שבועות אחרי שחזר מהשאלה בסינסינטי האמריקאית.

שמועות

* בצרפת טוענים: ליון לא מנסה לצרף את קארים בנזמה - בעיקר בשל משכורתו העצומה (100 מיליון יורו לעונה). לפי AFP, אל איתחאד הציעה לו לעבור בהשאלה לקבוצה סעודית אחרת, אך החלוץ הוותיק סירב.

* לפי "בילד", באיירן מינכן מעוניינת ברפא מארין, המושאל מריאל מדריד לאלאבס, והוא עשוי להיות חלק מעסקת אלפונסו דייויס - אף שהבווארים מתעקשים שהם לא רוצים למכור את הקנדי המצוין.

* המרדף אחר בלם ליל בן ה-18 לני יורו נמשך. פריז סן ז'רמן מגבירה את המאמצים, אך ליל דורשת 50 מיליון יורו.

* דיווח באנגליה: מנצ'סטר יונייטד הציעה את ג'יידון סאנצ'ו ואנטוני לקבוצות בסעודיה, כאשר היא דורשת בסביבות 50 מיליון ליש"ט עבור כל אחד מהם.

* אחרי שסרג'יו בוסקטס, ג'ורדי אלבה ולואיס סוארס התאחדו עם ליאונל מסי באינטר מיאמי, באיטליה טוענים שפליפה קוטיניו הוא הכוכב הבא להצטרף לפרעוש בחוף המזרחי של ארצות הברית.

* עוד כוכב אירופאי שהגיע לליגה הסעודית רוצה לשוב, הפעם זה סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' המשחק באל הילאל. הקשר הסרבי עשוי לשוב ללאציו בהשאלה.

* באייר לברקוזן הצטרפה למרוץ אחר מואיז קן, חלוצה האיטלקי של יובנטוס. צ'אבי אלונסו מעוניין למצוא מחליף לויקטור בוניפייס הפצוע.

* דוגלאס קוסטה שסיים את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי בדרך חזרה לברזיל. ב"גלובו" טוענים ששחקן הכנף יצטרף בחינם לפלומיננזה.

* במידה ומיגל אלמירון יעזוב את ניוקאסל לערב הסעודית, המגפייז יעשו הכל על מנת להחתים את מורגן גיבס ווייט כמחליף.

* אחרי שעזב לאיסטנבול בשקשאהיר, עמנואל דניס בדרך חזרה לווטפורד, כך לפי פבריציו רומאנו.

מורגן גיבס-ווייט נוטינגהאם פורסט. GettyImages
התחליף לאלמירון? גיבס ווייט/GettyImages

* לפי התקשורת הבלגית, אנטוורפן סירבה להצעה של אתלטיקו מדריד על ארתור וירמירן על סך 12 מיליון יורו. הקבוצה הבלגית משוכנעת שהקשר הצעיר שווה בסביבות 30 מיליון יורו.

* קלווין פיליפס יעבור לווסטהאם, שתשלם את מלוא שכרו במנצ'סטר סיטי וגם תוכל לרכוש אותו בתום העונה בסכום שנקבע מראש ולא נחשף עד כה - ככל הנראה בקירוב ל-50 מיליון יורו, המחיר שבו נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי ביולי 2022 ומאז בקושי שיחק.

* אולי בכל זאת? באיירן מינכן הגישה הצעה משודרגת לניוקאסל עבור קירן טריפייר. המגפייז עד כה התעקשו לא למכור, אבל טרם הגיבו להצעה האחרונה והמשופרת שהוגשה ולפיה השחקן יירכש תמורת כ-15 מיליון יורו ולא יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה.

* ליאנדר דנדונקר, הקשר האחורי של אסטון וילה ונבחרת בלגיה, עשוי לעבור לנאפולי בהשאלה עם אופציית רכישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully