וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מקווה שהפעם זה ניצחון שייתן לנו קפיצה"

מאמן בית"ר ירושלים פירגן למחליפים "שעשו את השינוי" והודה: "מנסים להביא עוד שני שחקנים לחלק הקדמי". על קשטן הוסיף: "אחד האנשים גדולים בכדורגל הישראלי, אהבתי אותו מאוד". מיכה: "נוצר רושם שבאתי לבית"ר כדי לשקם את הקריירה, אבל זה לא נכון. מקווה לצבור ביטחון"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 1:0/ספורט1

עם 2 נקודות שמפרידות ביניהן וללא ניצחון מאז דצמבר 2019 באיצטדיון בלומפילד, בית"ר ירושלים התארחה הערב (שני) אצל הפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-18 בליגת העל ויצאה עם ניצחון 0:1 יקר ומוצדק. יוסי אבוקסיס נאלץ להסתדר ללא ירדן שועה המוצהב ונהנה משער של שני המחליפים שלו מהספסל, דור מיכה ופרד פריידיי, כשהחלוץ היה על תקן הכובש מבישול של הקשר בדקה ה-76. הירושלמים עלו למקום השביעי בטבלה עם ניצחון שני ב-3 המשחקים האחרונים.

המאמן סיכם את הניצחון: "בכל פעם שאני אומר שזה ניצחון חשוב שאמור לתת לנו משהו, אנחנו מפשלים. אני מקווה שהפעם זה ניצחון שייתן לנו קפיצה. אמרתי לשחקנים שפישלנו במשחק הקודם, אבל תוצאות המחזור האחרון החזירו אותנו למאבק והשגנו ניצחון חשוב מאוד, אבל אנחנו צריכים שתהיה לו המשכיות".

על היעדרות שועה אמר: "שיחקנו מצוין במחצית הראשונה והייתה לנו ירידה בחצי השני שנתנה מומנטום להפועל תל אביב. ירדן הוא השחקן הכי המשמעותי אצלנו, אבל לקבוצה אסור להיות תלויה בשחקן אחד. היינו צריכים להכריע את המשחק בחצי הראשון, אבל לא כבשנו ואני שמח שלא ספגנו בדקות הלא טובות שלנו. השחקנים שנכנסו עשו את השינוי".

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
"אסור לקבוצה להיות תלויה בשחקן אחד". אבוקסיס/דני מרון

לגבי חיזוק הסגל בינואר הוסיף: "אנחנו מנסים להביא שני שחקנים לחלק הקדמי, אבל אל תשכחו שאנחנו בקרוב חוזרים למשחק בשבוע ואנחנו לא צריכים שישה או שבעה שחקנים, גם כך בינואר אין הרבה שחקנים טובים בחוץ. נצטרך עוד שני שחקנים שיתנו לנו עומק בספסל".

על דרור קשטן: "הוא השפיע המון על שתי הקבוצות שהיו על הדשא ועליי כשחקן וכמאמן. הוא איש יקר, מאמן שלא צריך להרחיב על מה שהוא עשה בכדורגל הישראלי. כל מי ששיחק תחתיו לקח ממנו המון דברים, הוא אחד האנשים הכי גדולים בכדורגל הישראלי ואנחנו משתתפים בצער המשפחה היקרה. הוא אדם שהשפיע עליי כשחקן וכמאמן, מאוד אהבתי אותו".

דור מיכה, שבישל לפריידיי את שער הניצחון, הוסיף: "חיכיתי לבישול או לגול הזה. כשחתמתי בבית"ר חשבתי שיהיה לי חלק יותר משמעותי, אבל אין פה אשמים כי הייתה לי פציעה שהשביתה אותי ואני נכנס לאט-לאט בחזרה לעניינים. אני שמח על הבישול ועל שלוש נקודות מאוד חשובות. הגעתי לבית"ר אחרי עונה טובה בהפועל באר שבע - נוצר רושם שבאתי לבית"ר כדי לשקם את הקריירה, אבל זה לא נכון. דברים לא הלכו כפי שציפיתי ואני מקווה לצבור ביטחון מהמשחק הזה ולהמשיך קדימה".

הקשר הוסיף: "הבעיה הכי גדולה שלנו העונה היא יציבות, אנחנו לא מצליחים לחבר רצף של ניצחונות וגם לאורך המשחקים רואים שינויים ביכולת. אם אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון נצטרך לעשות שינוי ואני מקווה שנוכיח את זה כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully