וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצות ליגת העל הגיעו לארה"ב - לאירוע התרמה למשפחות החטופים

אירוע התרמה של עמותת בראשית בקהילה הישראלית בניו ג'רזי, התקיים למען בן הקהילה החטוף עידן אלכסנדר ולכל משפחות החטופים

אירוע התרמת חולצות למען החטופים בניו ג'רזי. יחצ,
אירוע התרמת חולצות למען החטופים בניו ג'רזי/יחצ

עמותת בראשית, הפועלת בקרב הקהילה הישראלית בניו ג'רזי, קיימה אירוע התרמה למען משפחות החטופים ונפגעי המלחמה, במוצאי השבת האחרונה בו גויסו עשרות אלפי שקלים לטובת משפחות החטופים ונפגעי המלחמה.

באירוע, שהתקיים בשיתוף עם מספר קבוצות ליגת העל בכדורגל, התקיים טורניר קט-רגל בהשתתפות כמאה חברים וחברות הקהילה, והתקיימה מכירה פומבית של חולצות שנתרמו ממכבי תל-אביב, מכבי חיפה, הפועל תל-אביב ונבחרת ישראל. בין היתר נמכרו גם חולצות משחק חתומות שנתרמו על ידי דיע סבע ממכבי חיפה ושביט אלימלך מהפועל תל-אביב. חולצת המשחק החתומה של ערן זהבי ממכבי תל-אביב נמכרה במחיר הגבוה ביותר. העמותה מבקשת להודות לורד אגמון שהובילה את ארגון האירוע, לכל המתנדבים בישראל ובארה"ב שעמלו על האירוע, למועדוני הכדורגל של מכבי ת"א, מכבי חיפה והפועל ת"א ושחקניהם שתרמו את החולצות.

אסף וולף, חבר הדירקטוריון בעמותה, מסר: "הקהילה הישראלית בניו ג'רזי היא חלק בלתי-נפרד מהחברה הישראלית, ועמותת בראשית אשר הוקמה לפני למעלה מעשור שמה לעצמה למטרה לשמר ולחזק את הקשר הזה. עידן למד בילדותו במחזור הראשון של בית הספר לעברית שמפעילה העמותה ומאז שהוא חטוף בעזה הלב של כולנו שם. אנחנו קוראים לממשלת ישראל לעשות הכל בכדי להחזיר מיד את עידן וכל החטופים הביתה!"

עידו סולומון, חבר הקהילה שיזם את האירוע, הוסיף: "לא מצאתי את המילים לתאר ולסכם כזה אירוע עוצמתי ומרגש שבזכות הקהילה המדהימה שבה אנחנו גרים עלה על כל הציפיות, היה לי קשה להירדם מההתרגשות הגדולה. תגובת משפחתו של עידן שווה הכל ומסכמת את האירוע כולו."

יעל, אמו של החטוף עידן אלכסנדר, שנכחה באירוע יחד עם משפחתה וחברים קרובים, אמרה: " אנו רוצים להודות לארגון בראשית ולקהילה הישראלית על התמיכה האינסופית, האירוע אתמול שימש עדות חזקה לאהבה והסולידריות בתוך הקהילה. עידן, בילה כל חייו בארה"ב וסיים רק בשנה שעברה את התיכון בטנפליי. הוא ללא ספק מרגיש את האהבה והתמיכה העצומה מכולם וזה מספק לו את הכוח הנחוץ. בנוסף, אנו מביעים את תודתנו הכנה לממשל ביידן על מאמציהם הבלתי פוסקים במשא ומתן על עסקה נוספת. מחויבות מתמשכת זו חיונית להבטחת שחרורו של עידן וכל בני הערובה במהרה . התפילות הקולקטיביות שלנו, אליהן מצטרפת כל הקהילה, מכוונות לשחרור בטוח של עידן וכל החטופים. הרצון של כולנו הוא להיות עדים לשובם הביתה, בטוחים, בריאים ולהתאחד עם משפחותיהם."

אירוע התרמת חולצות למען החטופים בניו ג'רזי. יחצ,
אירוע התרמת חולצות למען החטופים בניו ג'רזי/יחצ

בראשית הינו ארגון ללא מטרת רווח שהוקם במאי 2011 בניו ג'רזי ומנוהל בהתנדבות מלאה על ידי קבוצת הורים מהקהילה הישראלית בצפון מדינת ניו ג'רזי. מטרת הארגון הינה חיזוק הקהילה הייחודית ושמירה על זיקתה לישראל. במהלך השנים הארגון צמח למגוון פעילויות בונות קהילה כמו בית הספר לעברית המיועד לילדים ומחנה הקיץ של קימאמה-בראשית. כל פעילויות הארגון, כמו בראשית ספורט, בראשית-טק, אירועי חגים, ואחרות נעשות בשפה העברית.

אתר העמותה
דף הפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully