וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקאמבק נגד טוטנהאם וסולומון? ארלינג הולאנד חזר לאימונים

הנורבגי שב לפעילות במחנה האימונים של מנצ'סטר סיטי באיחוד האמירויות ועשוי להיכלל בסגל ביום שישי אחרי למעלה מחודש. הישראלי עשוי לחזור מנגד

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

הפעם האחרונה שארלינג הולאנד שיחק הייתה ב-6 בדצמבר, לפני חודש וחצי. מנצ'סטר סיטי קיוותה שהוא ישוב לאימונים ולכר הדשא בתחילת החודש, אבל פפ גווארדיולה הודה שהוא עדיין לא התאושש מהפגיעה בשריר ונעדר גם מהניצחון הגדול בניוקאסל בשבוע שעבר, מפגש בו כיכב קווין דה בראונה ששב גם כן אחרי היעדרות ממושכת של כארבעה חודשים.

מנצ'סטר סיטי בסך הכל הסתדרה בלעדיו, מעדה בתקופה זו רק ב-2:2 נגד קריסטל פאלאס, אבל לקראת משחק הסיבוב הרביעי בגביע האנגלי נגד טוטנהאם ביום שישי (22:00, ספורט1) וארבעה ימים לאחר מכן בליגה נגד ברנלי, הנורבגי חזר לאימונים מלאים וצפוי להיכלל בסגל לכל הפחות.

שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד. Clive Brunskill, GettyImages
חזר לאימונים מלאים. ארלינג הולאנד/GettyImages, Clive Brunskill

הסיטיזנס נמצאים בימים אלה במחנה אימונים קצר באיחוד האמירויות, כפי שעשו קבוצות נוספות בפרמיירליג בחסות הפגרה הקצרה שניתנה להן בתום חודש עומס שכלל את מחזורי חג המולד. חזרתו של הנורבגי היא משמעותית מאוד עבור הסיטיזנס שאמנם עלו למקום השני בטבלה באנגליה, אבל מרוחקים חמש נקודות מליברפול כשהם עם משחק חסר. הולאנד גם אמור להיות כשיר לחזרת ליגת האלופות באמצע פברואר, אלופת אירופה כידוע תפגוש את פ.צ. קופנהאגן בשמינית הגמר, תחילה בדנמרק ב-13.2.

הולאנד העונה הבקיע 19 שערים ב-22 משחקים בכל המסגרות ובישל עוד חמישה. בשמונת המשחקים בלעדיו השטף ההתקפי של סיטי נפגע ולראיה חמישה משחקי פרמיירליג שבהם הבקיעה רק פעם אחת יותר משני שערים, ב-1:3 על אברטון. בשלושת המשחקים הנותרים היא הביסה, אבל מול אוראווה רדס היפנית, פלומיננזה הברזילאית והאדרספילד מתחתית ליגת המשנה האנגלית במסגרת הגביע.

אגב, למשחק הגביע ביום שישי עשוי לחזור גם מנור סולומון, קשר טוטנהאם שנותח בתחילת אוקטובר ולאחרונה הגביר את הקצב באימונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully