וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי כריסטיאנו: שמונת הכדורגלנים הטובים אי פעם על פי רונאלדו

חלוץ העבר הברזילאי סירב לדרג ולהשוות, אבל הסכים לנקוב בשמותיהם של שמונת השחקנים הגדולים בהיסטוריה. רק שחקן אחד מהרשימה שיתף איתו פעולה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.1/ספורט1

רונאלדו נזאריו הברזילאי, מגדולי הכדורגלנים אי פעם, התבקש לבחור את שמונת השחקנים הכי טובים בתולדות הענף. ליאונל מסי נכלל ברשימה, אבל כריסטיאנו רונאלדו דווקא לא.

חלוץ העבר בן ה-46, שלמרות פציעות קשות שעבר לאורך הקריירה עבור רבים נחשב לחלוץ הטוב ביותר שידע הענף ומודל לחיקוי עבור שחקני התקפה רבים גם בימינו, כבר נשאל לפני מספר שנים מי הם ה-11 הכי טובים בעיניו וגם אז לא בחר את כריסטיאנו רונאלדו, אבל לא חזר בו מכך גם עתה. זה אולי לא מפתיע אם נזכרים בריאיון שהעניק ב-2020, אז אמר "זה בטח קשה לכריסטיאנו שאני רונאלדו האמיתי".

רונאלדו חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר. רויטרס
אולי החלוץ הגדול ביותר, אבל כריסטיאנו לא ברשימה שלו. רונאלדו/רויטרס

"אני חושב שזו קבוצת שחקנים מאוד מיוחדת", אמר רונאלדו על השמייניה הכי טובה בעיניו בכל הזמנים, "דייגו מראדונה, ליאונל מסי, יוהאן קרויף, פרנץ בקנבאואר, פלה, מרקו ואן באסטן ורונאלדיניו. אני חושב שאני חלק מהרשימה הזו, אבל האוהדים צריכים לקבוע. לדרג אותם או להשוות אני לא יכול כי מדובר בזמנים אחרים", הוסיף הברזילאי.

רונאלדו התעלם מכריסטיאנו על אף 891 שערים שכבש לאורך הקריירה, מתוכם עשרות רק בשנה החולפת כשהוא בן 38. בבחירה שלו כמובן אגדות עבר שאיתם לא זכה לשחק בדמות מראדונה, פלה, קרויף ובקנבאואר, בעוד עם ואן באסטן ומסי הוא לא זכה לשחק - הוא החל לשחק בשנותיו האחרונות של ההולנדי בקריירה וכמובן שפרישתו הגיעה לאחר פריצתו של מסי. עם רונאלדיניו הוא שיחק במילאן והם כיכבו יחד גם בנבחרת ברזיל, כולל במונדיאל 2002 שבו זכתה הסלסאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully