וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולון פותחת את הטופ 16 עם משחק קשה במורסיה: "ראויים לשלב הזה"

הסגולים השלימו מסע ארוך לספרד, ויתארחו אצל הקבוצה שגברה לאחרונה על ריאל מדריד: "מאתגר מכל הבחינות, נעשה הכל כדי להפתיע" (שלישי, 21:30)

תקציר: מורסיה - ריאל מדריד 61:73/ספורט1

הפועל חולון חגגה בשבוע שעבר הישג נהדר, כשהעפילה בצל המלחמה והשפעותיה לטופ 16 של ליגת האלופות בפעם הרביעית ברציפות. אלא שמחר (שלישי, 21:30) היא כבר תנחת לקרקע - ותתייצב בפני האתגר הקשה ביותר שעמד בפניה העונה עד כה. היא תתארח במורסיה במחזור הפתיחה, ותשחק מול אחת הפייבוריטיות לזכייה בגביע.

מורסיה החלה את העונה האירופית בהפסד - אבל רשמה מאז חמישה ניצחונות רצופים ועלתה לפני חודש מהמקום הראשון. היא עומדת על מאזן ביתי של 2:10 בכל המסגרות, ואף גברה בשבוע שעבר על ריאל מדריד.

מאמן הקבוצה הוא סיטו אלונסו הוותיק, שעבד בעבר בברצלונה, באסקוניה ובדאלונה, וזו עונתו החמישית על הקווים במועדון. כיאה למי שנאמן לפילוסופיית האימון הספרדית, הוא נוהג להשתמש ברוטציה רחבה ובחילופים תכופים. תעיד על כך העובדה ש-12.2 נקודות מספיקות לאקס חולון, טרוי קופיין, כדי להחזיק בתואר הקלע המוביל של מורסיה ב-BCL.

שותפו לקו האחורי, דילן אניס, מוסיף 10.3 נקודות ו-4 אסיסטים, והם היחידים בסגל שעומדים על דאבל פיגרס בממוצע. תפקיד משמעותי יש גם להווארד סנט-רוס, ששיחק בעבר אצל עודד קטש יבדל"א וליאור ליובין ז"ל בפנאתינייקוס.

סי ג'יי האריס הפועל חולון. פיב"א אתר רשמי, אתר רשמי
"ראויים להיות פה". האריס/אתר רשמי, פיב"א אתר רשמי

חולון לא ביצעה שינוי בסגל מאז הניצחון על פילו אוסטנד בסדרת הפלייאין, ותרוויח בחזרה את ניב משגב, ששב מפציעה בסוף השבוע ותרם 5 נקודות ו-5 אסיסטים ב-16 דקות בהפסד הליגה לבני הרצליה.

"אנחנו מגיעים למורסיה אחרי הפסד ביתי ומסע ארוך לספרד. נצטרך לשים הכל בצד ולהיות מרוכזים במשך 40 דקות", אמר המאמן עמית שרף. "מורסיה קבוצה עמוקה וגדולה, וכדי להתמודד איתה נצטרך קודם כל לשחק התקפה טובה, עם מינימום איבודים וזריקות רעות, ולרדת טוב להגנה. אנחנו מתחילים טופ 16 מאתגר מכל הבחינות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו ראויים להיות פה ונעשה הכל כדי להפתיע ולקחת את המשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully