וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של אבדיה והאלוף המכהן: המטרות של הלייקרס לשוק הטריידים

בלוס אנג'לס מחפשים חיזוק, סימנו שלושה רכזים וכבר ניהלו מגעים עם אטלנטה לגבי דז'ונטה מארי. ברוס בראון שזכה עם דנבר ולאחרונה עבר לטורונטו מבוקש גם בניקס

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

בעוד שבועיים וחצי ייסגר חלון הטריידים ב-NBA, והקבוצות השונות ממשיכות לפעול מאחורי הקלעים כדי לסגור עסקאות. אחת הקבוצות שנואשות לחיזוק יותר מכולן זו לוס אנג'לס לייקרס, שתקועה במקום התשיעי במערב עם מאזן 22:22.

השינוי המסיבי שביצעו הלייקרס בתקופה הזו בשנה שעברה הוביל לשיפור עצום שהסתיים בהופעה בגמר המערב, ובעיר המלאכים מקווים כי יוכלו לשחזר זאת גם העונה. לפי שאמס צ'ראניה מה"את'לטיק", בהקשר של הלייקרס "צריך לשים עין" על דז'ונטה מארי, טיוס ג'ונס, טרי רוז'יר וברוס בראון כמועמדים להגיע בטרייד.

בהקשר של מארי, רכז אטלנטה, הלייקרס וההוקס כבר ניהלו שיחות אינטנסיביות לגביו לפני מספר שבועות. הצדדים דנו על עסקה שתכלול את דיאנג'לו ראסל, בחירת סיבוב ראשון 2029 והחלפת בחירות, אך ההוקס חיפשו קבוצה שלישית שתקלוט את ראסל. מארי הוא כאמור אינו הרכז היחיד שהוזכר, כשלצידו ג'ונס מוושינגטון של דני אבדיה ורוז'יר משארלוט.

השם הנוסף שסומן, ברוס בראון, נשלח רק בשבוע שעבר מאינדיאנה לטורונטו כחלק מעסקת פסקל סיאקם. בראון שלקח בעונה שעברה אליפות עם דנבר נחשב למבוקש בקרב קבוצות שרוצות ללכת רחוק, ועל כן הוא עשוי להיפרד מהראפטורס אחרי משחקים בודדים.

בראון נשאל על השמועות סביבו ואמר: "אני לא יודע כלום ואני לא ביקשתי כלום. זה תלוי במסאי יוג'ירי (הג'נרל מנג'ר של טורונטו) ובמה שהוא רוצה לעשות". בארצות הברית דווח כי גם הניקס מעוניינים בבראון, כאשר טורונטו דורשת לכל הפחות בחירת סיבוב ראשון ו"שחקן איכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully