וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר זוהר סיכם עם הוועד האולימפי על קיצוץ של 8% בתקציב

22.1.2024 / 16:29

לאחר שהסבירו בוועד את הפגיעה בהכנות לפריז 2024 כתוצאה מהצמצום במשרד התרבות והספורט, הוחלט להפחית לתקציב של 36.5 מיליון שקל

לאור פנייתו של מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, ולמען הצלחת הספורטאים והספורטאיות הישראלים במשחקי פריז 2024, סוכם כי תקציב ההכנות האולימפיות יקוצץ במינימום שנדרש ע"י משרד האוצר, 8% בלבד, ויעמוד על 36.5 מיליון שקלים. התקציב המתוקן לשנת 2024 עבר את אישור הממשלה ונמצא כעת באישור ועדת הכספים של הכנסת, כך הודיע היום (שני) משרד התרבות והספורט.

כזכור, לפני מספר ימים סיפרו לוסטיג ויו"ר הוועד האולימפי יעל ארד על הקושי בהתמודדות עם הקיצוץ בתקציב שהשית משרד הספורט על כל הענפים, וזאת בשל הצורך להקצות משאבים למלחמה. בוועד האולימפי הסבירו שקיצוץ של 20%, כפי שתוכנן, אינו ריאלי בשנה אולימפית שבתחילתה ממילא קוצץ תקציב הוועד האולימפי בסדר גודל של 8-9 מיליון שקלים.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בראיון עם טל שלו באולפן וואלה! 28 ביוני 2023. ראובן קסטרו
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בראיון עם טל שלו באולפן וואלה! 28 ביוני 2023/ראובן קסטרו

"זה ברור לכל בר דעת שאנחנו נמצאים בתקופה אחרת. אנחנו מבינים את המצב במדינה ואם צריך לקצץ, תמיד אפשר לדבר ולבדוק איתנו, תמיד ניכנס מתחת לאלונקה. מאמינים שנמצא עם משרד הספורט את הדרך", אמרו בוועד האולימפי כבר בשבוע שעבר, ואכן נמצא הפתרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully