וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק מפתיע בדרך? ליון פועלת להחזיר את קארים בנזמה

במועדון מבינים את המורכבות הכלכלית, אך בונים על הקשרים בערב הסעודית כדי לצרף את החלוץ שלא מרוצה באל איתיחאד. עוד פגישות לגבי עתידו ייערכו בימים הקרובים

מחוץ לקווים, 21.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

חוסר שביעות הרצון של קארים בנזמה בערב הסעודית הוליד בשבועות האחרונים לא מעט ספקולציות בנוגע לעתידו. היום (שני) נוסף לרשימה תרחיש נוסף, שאם ייצא לפועל, יוביל לאחד הקאמבקים המרגשים שידע הכדורגל האירופי בשנים האחרונות: לפי "RMC", ליון פועלת להחזיר אליה את בנזמה, 14 שנים וחצי אחרי שעזב אותה לריאל מדריד כהבטחה גדולה.

בליון מבינים שמדובר במהלך מורכב בכל הנוגע למשמעויות הכלכליות שלו, שכן רק לפני חצי שנה נחת בנזמה באל איתיחאד וחתם על חוזה עתק כמי שאמור להיות אחד השגרירים הבכירים של הליגה הסעודית מחוץ לממלכה הערבית.

יחד עם זאת, במועדון הצרפתי בונים על הקשרים הטובים של "איגל", החברה שליון נמצאת בבעלותה, עם גורמים בערב הסעודית. מכיוון אל איתיחאד הועברו מסרים חוזרים על כך שבנזמה יסיים את העונה בקבוצה ולא מועמד לעזוב, אבל ברור שקיים כעס רב על החלוץ שהצטרף באיחור גדול למחנה האימונים בפגרה.

שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
בדרך לקאמבק מרגש? קארים בנזמה/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

בנזמה ערך את הופעת הבכורה שלו בליון בגיל 17, ב-2005, וכבר אז בישל נגד מץ. הוא זכה עמה בשבעה תארים, כולל ארבע אליפויות, וכעת בקבוצה חולמים שיחזור להציל אותם מירידה ליגה, כשנכון לתחילת הסיבוב השני הם במקום ה-16 המוביל למשחקי המבחן. ראוי לציין שרק לפני ארבעה ימים, ליון רכשה מגנט את החלוץ המבטיח גיפט אורבן תמורת 12 מיליון יורו, ובנוסף היא מחזיקה בסגל את אלכסנדר לקאזט.

פבריציו רומאנו מ"סקיי ספורט איטליה" הוסיף הלילה שבימים הקרובים יתקיימו עוד פגישות בערב הסעודית בנוגע לעתידו של בנזמה, שהקשר בינו לאל איתיחאד מתוח וראשי הליגה המקומית נחושים להשאירו, אפילו אם זה ידרוש מעבר שלו לקבוצה אחרת באותה מדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully