וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאנדזוריס: "שיחקנו גרוע, ויש הרבה מקום לשיפור. זו העבודה שלי"

22.1.2024 / 11:13

מאמן הפועל ירושלים לא אהב את היכולת שהציגה קבוצתו בניצחון הדרמטי 74:77 בנס ציונה. ביום רביעי הוא כבר יזדקק לזאק הנקינס (2 נקודות) בכושר משופר מול פריסטרי בליגת האלופות: "אני סומך עליו, ובטוח שגם הוא לא מרוצה מעצמו"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - בילבאו 80:95/ספורט1

איליאס קאנדזוריס עבר אמש (ראשון) בהצלחה את המבחן המשמעותי הראשון שלו כמאמן הפועל ירושלים. אחרי הטיול בשבוע שעבר באילת, האדומים יצאו מנס ציונה עם 74:77. כריס ג'ונסון להט עם 21 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 מ-10 מהעונשין, אבל את שלשת הניצחון קלע ליוואי רנדולף, שסיים עם 20 נקודות משלו.

"שיחקנו גרוע, אבל עדיף להפיק לקחים אחרי ניצחון", אמר קאנדזוריס. "אנחנו לא בקצב, בעיקר מבחינה התקפית. ביצענו הרבה טעויות קטנות ששינו אתהמומנטום. יש כאן הרבה כישרון, פוטנציאלושחקנים עם אופי חיובי ויש לנו לא מעט מקום לשיפור, כיחידים וכקבוצה. זו העבודה שלי".

שחקן הפועל ירושלים זאק הנקינס ליד שחקן עירוני נס ציונה איתי שגב. דני מרון
"זו לא עונה נורמלית". זאק הנקינס מול איתי שגב, אתמול בנס ציונה/דני מרון

ביום רביעי תפתח ירושלים את הופעותיה בטופ 16 של ליגת האלופות, וטבילת האש של מאמנה בזירה האירופית תהיה דווקא באתונה - במצ'אפ מסקרן מול ואסיליס ספאנוליס ופריסטרי. קאנדזוריס יקווה בוודאי ליכולת משופרת מצידו של זאק הנקינס, שתרם רק שתי נקודות וחמישה ריבאונדים ב-23 דקות, בעוד שחקני נס ציונה קלעו 40 נקודות מתוך אזור הצבע.

"אני סומך על זאק, והוא חשוב לנו מאוד", הסביר המאמן. "ברור לי שגם הוא לאמרוצה מעצמו כרגע. זו לא עונה נורמלית, בגלל כל התנאים שמסביב. שחקנים מחמיצים עשרה ימי אימונים ואז נדרשים לחזור ולשחק, המאמן התחלף מסיבות לא מקצועיות". 

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully