וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור הרגעה שנתי: הפועל ת"א מקווה שבית"ר שוב תספק שקט זמני

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 12:40

הפועל תל אביב עוברת תקופה לא פשוטה, והקהל מתחיל ללחוץ: האם בית"ר ירושלים תצליח להרגיע את הרוחות? על מפגש הבעלים, תוכנית המשחק והפתרונות הכלכליים שסייעו לאדומים בינואר (20:00, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

ביום רביעי הקרוב אמורים דייויד ומייקל מינצברג לקיים מפגש פתוח עם אוהדי הפועל תל אביב ובו ידברו על התהליך והדרך בהם הם מובילים את המועדון. למפגש יש מוקשים לא קטנים: בורחה למה, והמשחק הערב עם בית"ר ירושלים (20:00, ספורט4). ניצחון הערב על בית"ר ייתן קצת נחת לאוהדים, כשגם חזרה למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון תעניק לקהל קצת חמצן, אבל עם כל תוצאה אחרת האוהדים לא יקבלו משהו אחר פרט לראש של המאמן הספרדי, שצבר 2 נקודות מ-18 אפשריות ונמצא תחת ביקורת מתמדת תחת ההגדרה של "ברירת מחדל", חסר ניסיון ועד עלבונות כמו "מאמן כושר", "מורה להתעמלות" וכו'.

אחרי עוד רביעייה בדרבי, שבאה אחרי רביעייה מבאר שבע, בית"ר ירושלים היא כדור ההרגעה של אוהדי הפועל תל אביב. זה קרה בעונה שעברה, זה קרה השנה בטדי אחרי ה-0:5 בדרבי, והצפי של כולם שזה יקרה גם הערב. זו הסוכריה היחידה שהאוהדים מקבלים בתוך כל חוסר ההצלחה - לראות מועדון גדול אחר סובל יותר. זאת בהחלט תרופה שאוהדי הפועל תל אביב אוהבים לצרוך.

שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה. אריאל שלום
שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה/אריאל שלום

בורחה למה בלחץ. גם למאמן מנוסה 2 מ-18 ושתי רביעיות רצופות יגרמו לחוסר שקט, אז על אחת כמה וכמה במצב של האדומים. המאמן תרגל בימים האחרונים 16 שחקנים כפוטנציאל הרכב, אפילו איהאב גנאים ורז מאיר שערכו אימון וחצי ולא שיחקו סדיר חודשים תורגלו בחלק מהאימון המסכם, אך בסבירות מאוד נמוכה אחד מהשניים יפתח. על פי התרגולים עומר סניור לא צפוי לפתוח ואפשר להעריך שהמאמן יחזור למערך עם ארבעה שחקני הגנה. גם בחלק הקדמי המאמן עשה מספר תרגולים, בחלקם שיחק עם שני שחקני כנף וחלוץ ובחלקם אליאן רוחנא מאחורי שני שחקני התקפה.

שתי הקבוצות יודעות הכל כמעט אחת על השנייה. האדומים יודעים שבית"ר תרגלה מערך עם חמישה שחקנים בהגנה ובאיזה הרכב תעבור לארבעה, יודעים שבית"ר תחכה שיהיו לה שטחים למשחק מעבר, ומבינים את הקושי שלה לייצר מצבים ללא ירדן שועה שייעדר בגלל צהובים. על הכל דיברו באסיפות מתוך מטרה להביא למשחק הערב משהו אחר. למרות הצפי שהאדומים ילחצו בטירוף, אחת הנקודות עליהן דיברו היא לשחק חכם ולא להיחשף, לא פחות חשוב לא לספוג שער ולהתחיל לרדוף, אך עדיין, לפחות בפתיחה ובחלקים מסוימים יש רצון ללחוץ את בית"ר.

עוד בוואלה!

התלבטות לגבי ההתקפה בהפועל תל אביב, פריידיי וגוטליב יהיו בסגל בית"ר

לכתבה המלאה
ליעד רמות, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ליעד רמות, שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

בסופו של דבר, האדומים הגיעו לחלון הזה כשדייויד מינצברג מאוד חושש מהמצב הכלכלי וחוסר הוודאות, עם רצון לצמצם לפחות 4 מיליון שקל מהוצאות הקבוצה, אך מיקי זוהר עמד במילתו, הכסף מהמדינה נכנס כבר לחשבון, גם חלק גדול מה-3 מיליון שקל שהובטחו עבור אי שיתוף זר חמישי, אי שיתוף זר בנוער ושילוב שחקנים צעירים בסגל אמור להיכנס בהמשך והעסק התייצב, למרות שבמועדון כן היו רוצים עדיין למכור שחקן אחד בחלון, או לפחות לעשות עסקה שתכניס כסף ושחקן יעבור רק בקיץ. במקביל, הקבוצה צירפה ארבעה שחקנים בחלון וייתכן שיצורף שחקן נוסף, כך שעד עשתה חלון טוב ולפחות בשלב הזה התחזקה, אך היא חייבת לעבור את המשחק הערב בשלום כדי להמשיך ולקבל גב מהקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully