וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלבטות לגבי ההתקפה בהפועל תל אביב, פריידיי וגוטליב יהיו בסגל בית"ר

21.1.2024 / 21:35

למה שוקל להחזיר את צ'יבוטה ל-11 ותרגל גם את מאיר וגנאים שהצטרפו, אבל הם לא צפויים לפתוח. שני השחקנים שהיו בספק יעמדו לרשות אבוקסיס, תומא בחוץ על רקע מקצועי ומוזי עשוי לפתוח כחלוץ (ב', 20:00, ספורט4)

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 3:0/ספורט1

הפועל תל אביב

בורחה למה תרגל שינויים רבים בהרכב הפועל תל אביב באימון הערב לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים מחר (שני, 20:00, ספורט4) בבלומפילד. גם שחקני הרכש החדשים רז מאיר ואיהאב גנאים נוסו בהרכב בחלק משלבי האימון המסכם, אך סביר להניח כי הם ימתינו על הספסל מכיוון שמיעטו לשחק בחודשים האחרונים. גם בחלק הקדמי המאמן מתלבט והוא יעלה עם שלושה מארבעה שחקנים: אליאן רוחנא, הישאם לאיוס, אלן אוז'בולט ומאוויס צ'יבוטה שלא פתח בהפסד 4:2 בדרבי בשבוע שעבר.

במסיבת העיתונאים אמר המאמן: "הפועל תל אביב תמיד רוצה לנצח, אבל בדרבי עשינו טעויות ששילמנו עליהן ואנחנו לא נברח מזה, אלא נמשיך לעבוד קשה, ללמוד מהטעויות ולהתמקד בדברים החיוביים. בית"ר קבוצה חזקה ויש לה המון שחקנים טובים, אנחנו מתרכזים רק בהכנה למפגש. חוסה רודריגס? "הוא ממשיך בשיקום ואנחנו מחכים לו. הוא שחקן חשוב".

שחקן הפועל תל אביב מאוויס צ'יבוטה. אריאל שלום
יחזור להרכב? מאוויס צ'יבוטה/אריאל שלום

בית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס יחסר את ירדן שועה שצבר חמישה כרטיסים צהובים, ושחקני ההתקפה שלצידו ינסו לחפות על חסרונו ולספק את המספרים במקומו. פרד פריידיי ואדי גוטליב שהיו בספק למשחק, השתתפו באימון המסכם של הקבוצה וייכללו בסגל הקבוצה למשחק מחר. יוסי אבוקסיס מתלבט אם לפתוח במערך של ארבעה או חמישה שחקני הגנה ויקבל החלטה סופית רק מחר. אם אבוקסיס אכן יפתח עם חמישה שחקני הגנה, טימו מוזי יהיה אחד החלוצים לצד פרד פריידיי או מיירון ג'ורג', בהתאם לכשירות של הראשון. מי שלא ייכלל בסגל, מסיבות מקצועיות, הוא הקשר המאכזב טרזייה תומא. דן עזריה צפוי לפתוח לצד איסמעילה סורו.

"המשחק האחרון היה רע מאוד מבחינתנו", הודה המאמן במסיבת העיתונאים. "כל משחק שעובר זה לרעתנו. אם רוצים פלייאוף עליון צריך לצבור הרבה נקודות עד סוף הסיבוב, ומחר זה עוד משחק כזה. המשחק הקודם נגד הפועל? היו לנו כמה משחקים העונה שפתחנו טוב ואז עשינו טעויות קשות. זה היה הפסד מאוד מאכזב ולא נעים. בכדורגל תמיד מסתכלים קדימה. אני כל כך מאוכזב מההגנה שלנו, כי השתפרנו בתחום הזה וחזרנו לזה שוב במשחק האחרון. אולי זה אובר ביטחון, אולי זו יהירות. לא יודע איך להגדיר את זה, אבל הלכנו אחורה במשחק האחרון. אני מקווה שנלמד מזה, כי לפעמים עודף ביטחון זה לא טוב בכדורגל".

עוד בוואלה!

חלון ינואר: כל השינויים של קבוצות ליגת העל

לכתבה המלאה
אדי גוטליב בית"ר ירושלים. דני מרון
יוכל לשחק נגד האקסית. אדי גוטליב/דני מרון

טריוויה

* המאזן ב-127 מפגשי הליגה בין היריבות הוותיקות עד כה: 38:54 להפועל תל אביב בניצחונות, ועוד 35 תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב ניצחה בחמישה מששת העימות האחרונים בין השתיים בליגה ולא הפסידה לבית"ר ירושלים בבית מאז דצמבר 2019, אז אנז' פרדי פלומן קבע 0:1. הקפטן האדום דן איינבינדר היה אז בהרכב בית"ר, הקפטן הצהוב אוראל דגני לבש אז את מדי הפועל, אצלה גם עומרי אלטמן פתח.

* הפועל תל אביב ללא ניצחון בששת המחזורים האחרונים, כשהיא ברצף של שלושה הפסדים ובשני האחרונים ספגה רביעיות. בספטמבר-אוקטובר 2022 היה לה רצף של ארבעה הפסדים (והאחרון שבהם היה 3:0 בדרבי).

* אגב, זו הפעם הראשונה שהפועל תל אביב סופגת שתי רביעיות רצופות בליגה מאז 1993/94. אז הובסה 4:0 על ידי בני יהודה בשכונת התקווה (שלושער של ניקולאי קודריצקי) ולאחר מכן באותה תוצאה על ידי בית"ר בבלומפילד, במשחק בו השופט יצחק בן יצחק נגס בקרטיב שנזרק לעברו מהיציע.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 13300

גמר גביע הטוטו ביום רביעי: מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:00)

חמישי עד ראשון: משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully