וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר ניראון הושאל למכבי נתניה עד סוף העונה עם אופציית רכישה

השוער ששייך לבני יהודה הגיע מזרינסקי מוסטאר הבוסנית. בקבוצה הודו אחרי התבוסה בחיפה: "לא הופענו, כולם היו חלשים". צרפתי ביקש חיזוק גם להגנה וההתקפה, צ'ירינו צפוי להיות מושאל וסוגיית זלאטנוביץ' לא נפתרת בינתיים

תקציר: מכבי חיפה - מכבי נתניה 0:4/ספורט1

התבוסה 4:0 אצל מכבי חיפה אמש (ראשון) היוותה סטירת לחי מצלצלת עבור מכבי נתניה. היהלומים הגיעו במומנטום טוב, אחרי חמישה ניצחונות בשישה משחקים מאז שגיא צרפתי מונה למאמן, אלא שגם הוא לא הצליח להשפיע על קבוצתו אל מול חגיגות הפרידה של הירוקים מצ'ארון שרי, כאשר נתניה הציגה את אחד המשחקים החלשים ביותר שלה העונה.

"צריך להיות כנים, פשוט לא הופענו למשחק", הודו בקבוצה בסיום. "משחק חלש מאוד שלנו, והגיע לנו להפסיד. כולם היו חלשים. אחרי שספגנו את השער לא ידענו להתאושש. יש ימים כאלה ופשוט אין מה להגיד. חבל שזה היה נראה ככה, אבל צריך כבר להסתכל קדימה".

הבוקר בישרה נתניה על צירופו של השוער עומר ניראון בהשאלה עד תום העונה, עם אופציית רכישה. ניראון בן ה-22 יצא בקיץ האחרון לזרינסקי מוסטאר הבוסנית כמושאל מבני יהודה, שם הוא חתום עד סוף יוני 2025. במדי זרינסקי ערך הופעה אחת.

שחקני מכבי נתניה, כרם ג'אבר, בר כהן. ברני ארדוב
לא הופיעו. מכבי נתניה/ברני ארדוב

נתניה חסרה אתמול את שני המגנים השמאליים שלה, נפתלי בלאי ונאסים אואמו שריצו עונשי הרחקה ושניהם צפויים לשוב לסגל לקראת משחק הגביע הקרוב נגד מ.ס. כפר קאסם ביום שישי. גם הקשר איתן אזולאי צפוי להיכלל בסגל ואולי אף יקבל דקות ראשונות, אחרי שבועיים בהם לא היה כשיר.

מלבד ניראון, המאמן גיא צרפתי ביקש מראשי הקבוצה לצרף לפחות שני שחקני חיזוק, בלם ישראלי או זר ושחקן התקפה זר. בנתניה מחפשים פתרון לסוגיית איגור זלאטנוביץ' שהביע את רצונו לעזוב וגם לא מעוניין להישאר בישראל. עד כה לא הגיעו הצעות כספיות שתואמות את דרישות המועדון, כאשר החלוץ ואנשיו מדברים על הצעות לא רשמיות בגובה של 200-300 אלף יורו תמורתו, אך בנתניה מתעקשים לקבל לפחות חצי מיליון יורו ומעלה. ראצ'יד צ'ירינו צפוי להיות מושאל לאחת מקבוצות ליגת העל, כשלא מעט הביעו בו עניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully