וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מרוצה מעצירת המפולת, תלונות נגד צוות השיפוט וה-VAR

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 8:58

העולה החדשה השיגה נקודה ראשונה בעידן קוז'וך, במועדון התאכזבו מכך שהצהוב של יהושוע הומר באדום. המאמן מחכה לשחרורו של איתי בן שבת ובמקביל נבדקות האפשרויות לצירוף זר לחלק הקדמי

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

מכבי פתח תקוה הצליחה לקטוע אמש (ראשון) את רצף ההפסדים הארוך שלה, עם תיקו 1:1 בחוץ נגד בני סכנין. זו נקודה ראשונה שהקבוצה משיגה תחת הדרכתו של המאמן רן קוז'וך, שרשם עד כה שלושה הפסדים רצופים. למרות התיקו בקבוצה הביעו אכזבה על כך שלא הצליחו לשמור על היתרון ופיספסו הזדמנות לחזור מסכנין עם מלוא שלוש הנקודות.

במועדון שוב נשמעו תלונות לצוות השיפוט והוואר, אחרי שאדום שנשלף לשחקן סכנין בוטל ומנגד הוחלף הצהוב שנשלף לעברו של ניב יהושוע בכרטיס אדום ופתח תקוה שוב נשארה בעשרה שחקנים. "אני חושב שזו נקודה שחשובה לנו, גם לבטחון ומעבר לכך גם למאבק ההישארות", אמר המאמן קוז'וך בסיום. "ראיתי קבוצה שנלחמת, קבוצה שיודעת שהיא נלחמת על החיים שלה וזה הבסיס להכל מבחינתי".

יונתן טפר, ירדן כהן, מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
עצרו את רצף ההפסדים. שחקני מכבי פתח תקוה/מאור אלקסלסי

בפתח תקוה ינסו להתחזק במהלך הימים הקרובים, כאשר על הפרק צירוף בלם נוסף ועוד שני שחקנים לקישור וההתקפה. קוז'וך מחכה לשיחרורו של איתי בן שבת ממכבי נתניה ובמקביל בודקים אפשרויות לצירוף זר לחלק הקדמי.

מבשל השער ירדן כהן הוסיף בסיום: "נקודה חשובה מאוד, מגרש חוץ קשה, מול קבוצה קשה והיה חשוב לעצור את הסחף של ההפסדים. היינו יכולים לצאת עם שלוש נקודות, אבל אנחנו שמחים מהתיקו והפנים קדימה".

בשבת תארח פתח תקוה את מכבי יבנה במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה ותנסה להימנע מתוצאה מביכה מול הקבוצה מליגה א', שכבר הדיחה בסיבוב הראשון את שפרעם מהלאומית עם 0:4 מוחץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully