וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר: יוקיץ' פירק את וושינגטון, רק 4 נקודות לאבדיה שיובש

עודכן לאחרונה: 22.1.2024 / 6:15

דנבר הנחילה לוויזארדס הפסד רביעי רצוף, 113:104, כשיוקיץ' מככב עם 42 נקודות וסוחט תשואות מהיריבה, בעוד דני אבדיה רושם את אחד המשחקים החלשים שלו העונה

שחקני וושינגטון חוגגים לדני אבדיה יום הולדת/מתוך האתר הרשמי של הוויזארדס

וושינגטון החלשה ספגה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד רביעי ברציפות כשנכנעה 113:104 לאלופה ולכוכבה הגדול ניקולה יוקיץ', שקלע 42 נקודות. דני אבדיה הסתפק הפעם ב-18 דקות (הכי מעט מבין שחקני החמישייה), כשהוא רושם ערב קליעה חלש של רק 1 מ-5 מהשדה בדרך ל-4 נקודות בלבד. אבדיה הוסיף 8 ריבאונדים ו-3 אסיסטים, אבל ישב על הספסל כל הרבע האחרון.

דני אבדיה מתוסכל, במשחק של וושינגטון וויזארדס מול דנבר נאגטס. Patrick Smith, GettyImages
אחרי 8 משחקים אצופים בדאבל פיגרס. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

עבור אבדיה (שגם רשם שני איבודים וחסימה אחת) זה משחק ראשון אחרי רצף של שמונה משחקים שבהם הוא קולע מתחת ל-10 נקודות, והכי מעט שלו מאז ה-27 בדצמבר. זה גם המשחק עם הכי מעט דקות שלו מאז סןף נובמבר, אז קיבל רק 17 דקות מול אטלנטה. וושינגטון ספגה הפסד עשירי ב-11 משחקיה האחרונים, וירדה למאזן 35:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דני אבדיה על הספסל של וושינגטון וויזארדס לצד קייל קוזמה, ג'ורדן פול. Patrick Smith, GettyImages
לא היה היחיד שזייף. אבדיה ליד פול/GettyImages, Patrick Smith

מנגד יוקיץ' קלע את ה-42 שלו ב-15 מ-20 מהשדה ו-12 מ-14 מהקו, והוסיף עוד 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-3 חסימות בעוד ערב דומיננטי משני צדי המגרש. ג'מאל מארי קלע 19 לנאגטס (7 אסיסטים), ומייקל פורטר ג'וניור הוסיף 19 משלו. הוויזארדס היו די קרובים במחצית הראשונה, אבל הנאגטס סיימו את הרבע השני בריצת 4:16 שהעניקה להם יתרון 10 בהפסקה. לאורך רוב המחצית השנייה הפער הזה נשמר, כשבכל פעם שהוויזארדס מאיימים לחזור יוקיץ', פורטר ומארי קולעים סל שמחזירים את התקוות של המארחת לקרקע.

דני אבדיה מול ניקולה יוקיץ', וושינגטון וויזארדס מול דנבר נאגטס. Patrick Smith, GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. יוקיץ'/GettyImages, Patrick Smith

בסיום, אפילו אוהדי וושינגטון קראו לעבר יוקיץ' "MVP" ומאמן דנבר (14:30) יודע: "זה מיוחד, זה נדיר, זה רק מראה שהאנשים פה יודעים לזהות גדולה". הוויזארדס קיבלו בחזרה את דניאל דפורד שקלע 15, מרווין באגלי קלע 14, קייל קוזמה 17, וג'ורדן פול שוב מזייף עם 4 נקודות בלבד עם 1 מ-7 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully