וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוף ראשון: דטרויט וקנזס סיטי עלו לגמרי החטיבות

ג'רד גוף הוביל את הליונס לניצחון בקרב מותח על טמפה ביי 23:31 והעפלה לגמר החטיבה לראשונה מ-1991. מהומס והצ'יפס גברו על הבילס בבאפלו 24:27

ג'רד גוף. Gregory Shamus, GettyImages
מהמשחקים הטובים בקריירה. ג'רד גוף/GettyImages, Gregory Shamus

לאחר ההעפלה של בולטימור וסן פרנסיסקו, חיכו שתי המדורגות ראשונות ליריבותיהן בגמר החטיבה. ראשונה נקבעה היריבה של הפורטי ניינרס - דטרויט ליונס, שלראשונה מ-1991 תשחק במעמד לאחר 23:31 על טמפה ביי. בהמשך נפגשו באפלו וקנזס סיטי, כשהצ'יפס ניצחו 24:27 וייצאו בשבוע הבא לבולטימור.

דטרויט - טמפה ביי

פעם אחת ויחידה הגיעו הליונס לגמר ה-NFC. זה קרה ב-1991, אז הובסו על ידי וושינגטון רדסקינס. 32 שנים אחרי, הם מקבלים הזדמנות נוספת, כשיסעו לסן פרנסיסקו וינסו להרוויח כרטיס לסופרבול.

המחצית הראשונה הייתה מעייפת ולא העידה על השנייה. הקבוצות ירדו להפסקה ב-10:10, ואז החל המטווח משני הצדדים. דטרויט עלתה ל-10:17, בייקר מייפילד הוביל את טמפה ביי בדרייב נהדר ל-17:17, ג'רד גוף, במשחק נפלא, הצעיד ברבע הרביעי את המארחים ל-17:31, אבל האופה ענה במהרה וצימק ל-31:23. בחירה תמוהה של מאמן טמפה ביי טוד בולס ללכת על שתי נקודות כשלה. הבאקנירס זכו בכדור שוב, אבל אז נחטף מייפילד והמשחק הסתיים.

לגוף היה משחק מצוין. המספרים לא היו מדהימים - 287 יארד ושני טאצ'ים בסך הכול, אבל ללא איבוד וחף מטעויות. גם למייפילד היה משחק מעולה, כשסיים עם 349 יארד ושלושה טאצ'ים, אך גם שני איבודים, אחד מהם חרץ את גורל המשחק. 147 יארד וטאצ'דאון למייק אוואנס באוויר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

באפלו - קנזס סיטי 27:24

משחק חזק מאוד באצטדיון היימארק בניו יורק, כמיטב המסורת בין שתי הקבוצות הללו. לעיני טיילור סוויפט, שזכתה לקריאות בוז ביציעים, טראוויס קלסי רשם שני טאצ'דאונים, אבל את החשוב מכולם, זה שהעלה את הצ'יפס ליתרון 24:27, הבקיע אייזיאה פצ'קו 40 שניות לתוך הרבע הרביעי, לאחר משחק נדנדה שבו עבר היתרון מצד לצד. את ההזדמנות האחרונה קיבלו הבילס בתוך שתי הדקות, אבל אז עשה טיילר באס את מה שמכירים בבפאלו כבר יותר מ-30 שנה - החטיא שער שדה מכריע.

פטריק מהומס רשם 215 יארד ושני טאצ'ים, כאמור שניהם לקלסי, שסיים עם 75 יארד, כשפצ'קו תורם 97 יארד על הקרקע. 186 יארד וטאצ'דאון באוויר + 72 יארד וצמד על הקרקע לא הספיקו לג'וש אלן בבפאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully